וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הגופה מסיני - בן 43 שיצא להפלגה בקפריסין ולא חזר

שלומי גבאי

27.10.2012 / 22:52

המשטרה בודקת אם גופת הגבר שנמצאה אתמול בחצי האי המצרי היא זו של תושב חדרה, שיצא להפלגה מקפריסין לפני שלושה שבועות ולא חזר. טרם התקבלו תוצאות הנתיחה המשפטית

המשטרה בוחנת חשד אם גופת הגבר שנמצאה באזור אל-עריש שבסיני אתמול (שישי) היא זו של נעדר תושב חדרה בן 43, נהג מוניות במקצועו, הנעדר כבר מספר שבועות מביתו, לאחר שיצא להפלגה מקפריסין. לפני כשלושה שבועות יצא האיש להפלגה לבדו, ועם שובה של האונייה לנמל חיפה, הבחינו אנשי הצוות ואנשים נוספים ששהו עם האיש בהפלגה כי לא ירד מהאונייה, והותיר מאחוריו את הכבודה שלו. המונית שבבעלותו נותרה במגרש החניה של נמל חיפה, והנוסעים שהיו עמו פנו למשטרת חיפה, שהעבירו את החקירה לתחנת חדרה.

חופי סיני. ShutterStock
טרם התקבלו תוצאות הנתיחה המשפטית. חצי האי סיני/ShutterStock

בידי המשטרה מצויים סרטי מצלמות האבטחה של האונייה, שבהם נראה בבירור יותר מפעם אחת נהג המונית יושב על הבר, ביום שבו הספינה הפליגה בחזרה לנמל חיפה, וגם על פי עדויות הנוסעים שהיו עמו על הספינה, הוא נראה בבירור ביום החזרה. אם אכן מדובר באיש שגופתו נמצאה בסיני, לא ברור כיצד הגיע לחצי האי, או מתי.

גופת האיש שנמצאה אתמול בסיני הועברה בינתיים למכון הפתולוגי באבו כביר, וזהות ההרוג, או נסיבות המוות, טרם נקבעו. בני משפחתו של הנעדר, לעומת זאת, ידעו לספר כי אכן לפני כשלושה שבועות יצא להפלגה, ומאז נותק הקשר עמו. "הבנו מהמשטרה כי רכבו נותר בנמל חיפה", סיפרו שם, "אנו דואגים לשלומו ולא מבינים מה עלה בגורלו ומדוע אבד הקשר אתו". שכנים של נעדר סיפרו כי מדובר באדם נורמטיבי, ללא כל דופי.

הישראלי החזיק במסמכים ישראלים

אתמול אותרה הגופה בצפון חצי האי סיני, והיא הועברה לישראל דרך מעבר כרם שלום. גורמי ביטחון מצרים מסרו לכלי תקשורת במדינה כי הם גילו שהישראלי מת כתוצאה מירי. לטענתם, אחת מההוכחות לכך שהאיש לא מת מטביעה היא העובדה שהוא לבש את כל בגדיו כשאותר על חוף הים.

הגורם הביטחוני המצרי מסר עוד כי הישראלי לבש חולצה כחולה ומכנסי ג'ינס, וברשותו היה כסף ישראלי, דולרים אמריקאים ורישיון נהיגה. הגופה הועברה לבית חולים באל-עריש, עד להעברתה לישראל והרשויות פתחו בחקירה סביב נסיבות מותו.

ביממה האחרונה טיפלו נציגי משרד החוץ בשגרירות ישראל בקהיר בהעברת הגופה לישראל מול השלטונות המצרים. גורמים במשרד החוץ ציינו כי שיתוף הפעולה עם המצרים היה מצוין, במיוחד על רקע העבודה שבמצרים חוגגים כעת את חג הקרבן, ראש השנה המוסלמי.

גופת ישראלי אותרה בסיני והועברה לארץ: ”נורה למוות”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully