וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטרים היכו צעיר במחסום ליד ירושלים

23.10.2012 / 18:22

שני השוטרים נאשמים כי אזקו תושב מזרח ירושלים שביקש לעבור במחסום חיזמה, הובילו אותו לחדר צדדי ושם הכו בראשו ובצלעותיו. הם נאשמים גם בניסיון להניא חבריהם מלהעיד נגדם

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים החליטה להגיש כתב אישום חמור נגד שני שוטרים ממחוז ירושלים בגין התעללות בתושב מזרח ירושלים שביקש לעבור עם רכבו במחסום חיזמה הסמוך לעיר, כך נודע היום (שלישי) לוואלה! חדשות. כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין שגיא שגב מהמחלקה לחקירות שוטרים בתום חקירה של צוות מחוז ירושלים, כולל סעיפים של תקיפה והדחה בחקירה.

בכתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בירושלים, נטען כי בחודש נובמבר 2011, בסביבות השעה 7:00, הגיע הצעיר הערבי למחסום חיזמה ברכבו ונבדק על ידי השוטרים, ישעיה קסדי ומרגלית למש. בתום הבדיקה הוא החל לנסוע לכיוון היציאה מהמחסום, אלא שאז פתחה למש את דלת הרכב, בעוד שקסדי צועק על הצעיר ומאשים אותו בכך שניסה לברוח. מכתב האישום עולה כי השניים, בעזרת מאבטח נוסף שהיה במקום, הפילו את הנהג על הכביש, אזקו אותו והובילו אותו לחדר צדדי, תוך שקסדי מכה בפניו.

על פי כתב האישום, בחדר הצדדי קסדי ולמש היכו את הצעיר בצלעותיו, בראשו, בעורפו ובכתפיו. לאחר זמן מה עזב קסדי את החדר, ולמש המשיכה לתקוף אותו לבדה, כשהוא אזוק. בתום המעשים, שנמשכו דקות ארוכות, שוחרר הצעיר ומיהר להגיש תלונה נגד השוטרים. קסדי ולמש נאשמים גם כי בעקבות התלונה שהוגשה נגדם והובילה לחקירה, הם ניסו למנוע מחבריהם שהיו במחסום בשעת התקיפה להעיד נגדם.

עו"ד שי ויזלברג המייצג את שי קסדו מסר בתגובה: "אני מצטער שהמחלקה לחקירת שוטרים בוחרת לרדוף שוטר מצטיין על סמך עדות של שוטר בעייתי שהצהיר בפני שוטרים אחרים כי יסבך את שי, וצר לי אף יותר שהם בחרו להדליף את כתב האישום הזה ולהשחיר את פניו של מרשי בטרם המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully