וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "נצטרף לכל ממשלה שתשנה שיטת הפוליטיקה"

יו"ר מפלגת "יש עתיד" לא התכוון רק לשינוי שיטת הממשל אלא לשינוי הפוליטיקה ש"עובדת רק לטובת הפוליטיקאים", לדבריו. לפני מספר ימים פורסמה רשימה חלקית של המפלגה

צילום: טל אנגלנדר; עריכה: מיכאל ברגמן

יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, השתתף היום (שבת) באירוע שבתרבות במוזיאון תל אביב והתייחס לבחירות הקרבות. "נצטרף לכל ממשלה שתשנה את השיטה, לא רק את שיטת הממשל אלא את השיטה של הפוליטיקה הישראלית שעובדת רק לטובת הפוליטיקאים", אמר לפיד. "זה מה שיוביל גם לשינוי החינוך, הדיור והיחס לצעירים ולעסקים קטנים".

לפיד הוסיף ואמר כי "מדינת ישראל היא לא פרויקט שיש לו תאריך סיום. אסור לנו לעמוד מן הצד כשישראל נופלת קורבן לפוליטיקה ישנה ומכוערת שעוסקת רק בעצמה במקום לדאוג לאזרחים". הוא הדגיש כי "העסק לא עובד יותר וצריך לעשות שינוי בעניין".

הרשימה של לפיד: רב, עיתונאי, ראש עיר וניצב בדימוס

השבוע התפרסמו חלק מהשמות שככל הנראה ירכיבו את רשימת מפלגת "יש עתיד", ביניהם הרב שי פירון, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר ד"ר איתן חי-עם, ניצב (בדימוס) מיקי לוי, העיתונאי עופר שלח, ראש העיר הרצליה יעל גרמן ועורכת דין קארין אלהרר. בקרוב מתכוון לפיד לפרסם את רשימת האישיים המלאה שיתמודדו עמו על מקומות בכנסת. הסקרים צופים למפלגתו מספר דו ספרתי של מנדטים, ולכן אישים נוספים צפויים להצטרף לרשימה. לפיד הכריז בעבר כי לא יצרף לרשימה פוליטיקאים מכהנים וכי הוא מעוניים להרכיב נבחרת של אנשי מקצוע מתחומים שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully