וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גננת נתנה לתינוקת תחליף סם כדי להרגיעה

יהושע בריינר

9.10.2012 / 19:43

במשטרה חושדים כי הגננת ממעלה אדומים נתנה מתאדון לתינוקת בת 7 חודשים. כן נבדק אם החשודה, ששוחררה למעצר בית, עשתה זאת לתינוקות נוספים. סנגורה: "עוול למטפלת ותיקה"

חשד לפרשת התעללות חמורה של גננת בתינוקות: במשטרה חושדים כי גננת בפעוטון במעלה אדומים נתנה תחליף סם מסוג מתאדון לתינוקות בני פחות משנה כדי להרגיעם. היום (שלישי) שוחררה הגננת מ"מעון אמילי" במעלה אדומים למעצר בית, לאחר שנחקרה במשטרה המקומית בחשד כי נתנה את תחליף הסם לפעוטה בת שבעה חודשים. הפרשה התגלתה לפני כשבועיים, לאחר שהוריה של הפעוטה הגיעו לאסוף אותה מהמעון וראו כי התינוקת מטושטשת ואיננה מגיבה כראוי.

ההורים לקחו את בתם אל בית החולים הדסה בהר הצופים, שם התגלה כי בגופה של התינוקת היה חומר מסוג מתאדון, המשמש כתחליף סם עבור מכורים לסמים קשים. הילדה אושפזה לשלושה ימים ובית החולים דיווח למשטרה. בתחילה נפתחה חקירה נגד ההורים, אולם תוך זמן קצר עלה החשד כי המקור לחומר המסוכן הגיע מהפעוטון בו שהתה הילדה.
במשטרת מחוז ש"י מיהרו לחקור את הגננות במעון, המגדיר עצמו "חממה לקטנטנים", ותוך זמן קצר נעצרה אחת הגננות במקום. בתחילה נשלחה למעצר בית בן חמישה ימים אולם בעקבות התפתחויות שונות בחקירה היא זומנה היום שוב אל תחנת המשטרה ונשלחה לחמישה ימי מעצר בית נוספים. במשטרה חושדים כי הפעוטה שאושפזה לא הייתה היחידה שקיבלה את תחליף הסם מהגננת ומעריכים כי ייתכן ויהיו בפרשה מתלוננים נוספים.

עו"ד אלי כץ, המייצג את הגננת החשודה מסר בתגובה: "מדובר בפרסומים חסרי כל שחר ובעוול נורא למטפלת ותיקה ומסורה. בדיונים בבית המשפט ציינה נציגת המשטרה שבביתה של מרשתי לא נתפס דבר ורק בעקבות התערבותי לאחר הדיון בו הוחלט על מעצרה, שיחרר קצין החקירות את מרשתי למעצר בית והדבר מדבר בעד עצמו. ראוי שכל המערכות הנוגעות בדבר תבצענה בדק בית יסודי, שכן אישה חפה מפשע מצאה עצמה במרכזה של חקירה משטרתית וסערה תקשורתית על לא עוול בכפה". הפרקליט הוסיף כי "הממצאים בתיק החקירה מובילים לכיוונים אחרים, שמסיבות עלומות ננטשו על ידי המשטרה. למרות העוול שנגרם לה, מרשתי בוטחת במשטרת ישראל שתוציא את האמת לאור ותמצא את האחראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully