וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיחת הגופות שנמצאו בכרמל: רצח ארוסתו - והתאבד

קובי מנדל

27.9.2012 / 20:30

נתיחת גופותיהם של איהאם קדור וחכים כיוף העלתה כי כיוף רצח את אשתו לעתיד ולאחר מכן תלה את עצמו. במשטרה פועלים למניעת עימותים בין שתי המשפחות, שהתנגדו לקשר ביניהם

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו בזירת הרצח, ביום המקרה)

משטרת מחוז חוף הודיעה היום (חמישי) כי מממצאי נתיחת הגופות של הזוג המאורס, איהאם קדור בת 19 מדליית אל-כרמל, ובן זוגה, חכים כיוף בן 25 מעוספיה, עולה כי כיוף רצח את קדור והתאבד. סגן מפקד תחנת חיפה זימן היום את שתי המשפחות ומסר להן את תוצאות הנתיחה. במשטרה פועלים למניעת עימותים בין שתי המשפחות, שהתנגדו לקשר בין השניים.

חכים כיוף ואיהאם קדור שגופותיהם נמצאו בחורשה ליד עין חוד, ספטמבר 2012. פאנט
"יש כאלה שנהרגים מעודף אהבה - וזה המקרה הנוכחי". כיוף וקדור/פאנט

השניים נמצאו ללא רוח חיים לפני כשבועיים ליד הכפר עין חוד, סמוך לכפר האמנים עין הוד שבכרמל. עובר אורח שעבר בקרבת מקום הזעיק את כוחות המשטרה שגילו את גופת הצעירה שרועה מחוץ למכונית, כשגרונה משוסף, בעוד גופת בן זוגה תלויה על עץ, סמוך לה. לאחר מציאת הגופות, בדקה המשטרה שלושה כיווני חקירה, בהם רצח והתאבדות, רצח כפול ואף אפשרות כי השניים יזמו התאבדות כפולה. יממה קודם לכן, הותקף כיוף ונפגע בראשו בידי שלושה מקרובי משפחתה של זוגתו - שנעצרו.

ראש מועצת עוספיה וואג'די כיוף, קרוב משפחתו של חכים, אמר לאחר המקרה כי מדובר "בטרגדיה מאוד קשה. יש כאלה שנהרגים מעודף אהבה - וזה המקרה הנוכחי. השניים מאוד אהבו ורצו להתחתן אך משפחתה לא רצתה בכך וכך החלו הבעיות. עדיין לא ברור מה אירע ואיך זה שיש סימני אלימות על גופו של הצעיר. אחרי נתיחת גופתו נדע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully