וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' על לבני: לא שוללת חבירה פוליטית בעתיד

יו"ר מפלגת העבודה טענה, מאידך, כי היא מקפידה לא להתייחס לשמות, על אף שהביעה תקווה כי לבני תחזור לחיים הפוליטיים. על ברק: "מעריכה את פועלו, אך דלתנו חסומה עבורו"

לקראת בשורה? יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', אמרה היום (שבת) באירוע שבתרבות בקריית מוצקין כי היא אינה שוללת שיתוף פעולה עם ציפי לבני בעתיד. "אני לא שוללת חבירה פוליטית של אנשים טובים בכלל, ואני מקפידה לא להתייחס לשמות". יחימוביץ' הוסיפה כי היא מכבדת את לבני ומחבבת אותה מאוד ו"מקווה שהיא תחזור לחיים הפוליטיים".

מילים מעט פחות חמות שפכה יחימוביץ' על יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, ואמרה כי "אני לא יודעת להתמודד עם אוסף של כותרות והצהרות. אני לא מכירה את האידיאולוגיה של המפלגה שלו, לא הצלחתי להבין אותה ואני גם לא בטוחה שיש כזו". התבטאות חריפה לא פחות, כוונה לשר הביטחון, אהוד ברק, כשאמרה כי דלתה של מפלגת העבודה חסומה בפניו. "אני מעריכה אותו על פועלו אבל למפלגת העבודה הוא לא יחזור".

לאחרונה תקפה יו"ר המפלגה את ראש הממשלה ושר האוצר בנושא עליית מחירי הדלק והעלאת המסים. "הרעיון שעשירים מופלגים נושאים היום בהעלאת מס זהה על ליטר דלק לזו של מורה או פועל במפעל פניציה הוא רעיון מעוות". לדבריה, שליש מעליית מחירי הדלק הוא "תוצאה ישירה של המסים הבלתי צודקים שהטילו נתניהו ושטייניץ על הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully