וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו חגג עם הקואליציה: "יש להעביר תקציב אחראי"

פנחס וולף

21.9.2012 / 0:14

במהלך אירוע גיבוש לחברי הקואליציה, אמר ראש הממשלה לנוכחים כי ראשי הסיעות הביעו נכונות להעביר את תקציב 2013 ולקיים את הבחירות במועדן. "אם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים"

תקציב 2013 או בחירות בפברואר? במהלך גיבושון לכבוד השנה החדשה שערך במעונו, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לחברי הקואליציה, הוא סיפר כי נפגש לפני כן עם ראשי סיעות הקואליציה וכולם אמרו שהם מעוניינים להעביר את תקציב 2013, כך שהבחירות יתקיימו במועדן – אוקטובר 2013. אמנם עדיין מתקיים משא ומתן בין נתניהו לבין סיעות הקואליציה, ובמשרדי הממשלה עדיין לא עובדים על התקציב. מדבריו של נתניהו ברור שגם הוא מעדיף, לעת עתה, לקיים את הבחירות במועדן, ורק אם המשא ומתן עם שותפיו יתפוצץ, הוא יודיע על הליכה לבחירות בסביבות חודש פברואר 2013.

"יש פה קואליציה יוצאת מן הכלל, הבאתם תוצאות גדולות לאזרחי מדינת ישראל", אמר נתניהו ל-50 מתוך 60 חברי הקואליציה, שהגיעו לגיבושון. "ההישגים שלנו כבירים בכל זמן, והם נדירים בזמן שאנו פועלים. אל מול הטלטלה האזורית מסביבנו והמשבר הכלכלי הגדול ביותר ב-80 השנים האחרונות, ישראל היא אי של יציבות. יש נחשול גדול שעולה במזרח התיכון ואנחנו, שיודעים איפה אנחנו חיים, מנווטים היטב מולו ונמשיך לשמור על מדינת ישראל".

נתניהו הוסיף כי "היציבות השלטונית שלנו מעניקה המון לאזרחי ישראל ולמדינת ישראל. כדי להמשיך בעשייה וביציבות אנחנו צריכים להעביר תקציב אחראי. בישיבות שערכתי עם ראשי הסיעות אני יכול להגיד שכולם רוצים עכשיו, ואם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים - זה תלוי רק בנו. מול האתגרים שמדינת ישראל ניצבת זה הדבר הנכון לאזרחי ישראל, ואני מתרשם בערב זה שיש רצון, אז ניפגש בפעם החמישית בשנה הבאה ונהיה בטוח במערכת בחירות. נציין את יום הכיפורים ולאחריו ניסע לאו"ם יחד עם שר החוץ ליברמן כדי להשמיע את קולנו הצלול".

ערב גיבוש קולאציה בביתו של ראש הממשלה ספטמבר 2012. עומר מירון
"טוב שקדימה לא בקואליציה". ח"כ דנון באירוע, הערב/עומר מירון

חברי הכנסת התלוננו על אוכל, שהיה דל לטעמם (כיסוני בשר, רוסטביף, חצילים ומים בלבד). גם נתניהו התלוצץ על האוכל ותהה במליצה: "זה חלק מהקיצוצים?". ילדי תכנית הטלוויזיה "בית הספר למוזיקה" הנעימו לחברי הכנסת ולשרים בתוכנית האומנותית. בתחילת הערב אמר ח"כ דני דנון לנתניהו: "טוב שקדימה לא בקואליציה. חסכנו 28 מנות של אוכלי חינם שייעלמו בקרוב מהזירה הפוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully