וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרה של האם מרהט, תשלח לבדיקה פסיכיאטרית

רמי שני

20.9.2012 / 12:09

האם החשודה כי דקרה למוות שלושה מילדיה ופצעה תינוקת נוספת, תישאר במעצר 11 ימים נוספים. עורכת דינה: "היא מדברת על הילדים ולא ברור כמה היא מבינה שהם אינם בין החיים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (חמישי) ב-11 ימים את מעצר האם מרהט החשודה בגרימת מותם של שלושת מילדיה ובנסיון לגרום למותה של ילדה נוספת. במהלך ימי מעצרה תשלח האישה לבדיקה פסיכיאטרית. האישה, בת 26, הגיעה לדיון עם תחבושות על ידיה, שעלולים להעיד על נסיונותיה לפגוע בעצמה מאז שנעצרה.

הארכת מעצר לאם שרצחה את ילדיה ,ספטמבר 2012. שי מכלוף
האישה הגיעה לדיון עם תחבושות על ידיה, שעלולים להעיד על נסיונותיה לפגוע בעצמה מאז שנעצרה./שי מכלוף

אחיה של החשודה ציין כי במשפחה מתקשים לעכל את המעשה. "אף אחד לא יכול להבין מה קרה שם ואף אחד לא יכול להיכנס לנפש של האישה. אנחנו מאוד כועסים ומצרים על המקרה. היא טיפלה בילדים במסירות ואנחנו לא מבינים מה קרה שם".

עו"ד יפעת סיל המייצגת את החשודה אמרה לאחר הדיון כי "היא נמצאת במצב נפשי מאוד קשה ורעוע. היא בסערת רגשות כרגע. היא מתעניינת בילדה שלה, מדברת על הילדים שלה ומתגעגעת אליהם. לא ברור כמה היא מבינה שהם אינם בין החיים. היא אוהבת את משפחתה ואוהבת את הילדים שלה". עו"ד סיל הוסיפה כי "היא שיתפה פעולה עם החוקרים, שיעשו בדיקה ויבדקו את מצבה. מדובר במקרה מאוד קשה ומורכב, החקירה רק החלה ואני מעדיפה שלא להתייחס מעבר לכך בשלב הזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הארכת מעצר לאם שרצחה את ילדיה ,ספטמבר2012. שי מכלוף
"היא אוהבת את משפחתה ואוהבת את הילדים שלה"./שי מכלוף

מחקירת המקרה עלה כי האירוע התרחש זמן קצר לאחר שקרוב משפחה שביקר בביתה עזב את המקום. הוא הספיק להתרחק מהבית, ואז נטלה האישה, על פי החשד, סכין מטבח גדולה, המשמשת לחיתוך בשר, והחלה לדקור את הילדים.

כפי הנראה, היא דקרה תחילה שני הילדים הבוגרים יותר, תלמיד כיתה ב' בן שמונה וילדה בת ארבע שהייתה בגן טרום חובה. השניים נפצעו באורח אנוש.

לאחר מכן, על פי החשד, פנתה האישה אל שתי הבנות הקטנות, דקרה את התינוקת בת החודש וחצי, ולאחר מכן את בת השנה בצווארה מאחור. לאחרי מכן, האם צעקה ובכתה וקרוב המשפחה, שהיה ככל הנראה לא רחוק מהבית, ראה אותה יוצאת משם ושמע את צעקותיה. הוא מיהר לחזור אליה ואז ראה את המראה המזעזע והתקשר למשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully