וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוועה ברהט נחשפת: "דקרה את הגדולים, ואז פנתה לפעוטות"

רמי שני

19.9.2012 / 20:24

מחקירת דקירתם של שני ילדים ותינוקת למוות עולה כי אמם המתינה לעזיבתו של קרוב משפחה, לקחה סכין בשר מהמטבח ודקרה את ילדיה זה אחר זה. היא נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

חקירת המקרה בו על פי החשד דקרה אם את ארבעת ילדיה, מהם שלושה למוות, היום (רביעי) ברהט נמשכת. מבדיקה ראשונית עולה כי האישה, בת 26, דקרה תחילה את שני ילדיה הגדולים, ולאחר מכן פנתה לתינוקת ולפעוטה, שנפצעה באורח בינוני.

מהחקירה עולה כי האירוע התרחש זמן קצר לאחר שקרוב משפחה שביקר בביתה עזב את המקום. הוא הספיק להתרחק מהבית, ואז נטלה האישה, על פי החשד, סכין מטבח גדולה, המשמשת לחיתוך בשר, והחלה בדקירת הילדים. כפי הנראה, היא דקרה תחילה, כאמור, את שני הילדים הבוגרים יותר, תמיד כיתה ב' בן שמונה וילדה בת ארבע שהייתה בגן טרום חובה. השניים נפצעו באורח אנוש.

לאחר מכן, על פי החשד, פנתה האישה אל שתי הבנות הקטנות, דקרה את התינוקת בת החודש וחצי, ולאחר מכן את בת השנה בצווארה מאחור. אחרי כן, השמיעה האם קולות צעקה ובכי. קרוב המשפחה, שהיה ככל הנראה לא רחוק מהבית, ראה אותה יוצאת משם ושמע את צעקותיה. הוא מיהר לחזור אליה ואז ראה את המראה המזעזע.

קרוב המשפחה התקשר למשטרה, שהעבירה הודעה בעניין למגן דוד אדום והזעיקה צוותים רפואיים. במקביל, החלו בני משפחה, שהוזעקו למקום, לפנות את שני הילדים הצעירים למרפאה של קופת חולים: "כשהצוותים שלנו הגיעו לדירה, היו שם רק שני ילדים דקורים", סיפר דובר מגן דוד אדום בנגב, חנן דדון, "הפרמדיקים ניסו לבצע בהם פעולות החייאה אולם הם לא צלחו ואנשי הצוותים נאלצו לקבוע את מותם של השניים".

אם שרצחה את שלושת ילדיה ברהט , ספטמבר 2012. דייב בוימוביץ'
זירת האירוע, היום/דייב בוימוביץ'

בני המשפחה סיפרו כי הם העבירו עוד שני ילדים למרפאה. כשהגיעו לשם אנשי מד"א, קבע רופא את מותה של התינוקת ואפשר את העברת הפעוטה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שם, היא הוכנסה לחדר ניתוח, לאחר שהובחן כי היא סובלת מחתך בחלק האחורי של צווארה. הרופאים טיפלו בה ועתה מוגדר מצבה בינוני.

חקירת האירוע מתמקדת בכמה אפשרויות. המשטרה אינה מוציאה בשלב זה מכלל אפשרות התפרצות זעם פתאומית על רקע מצב נפשי מעורער, אך נבדקים מספר כיוונים נוספים, בהתאם לממצאים שהתגלו בזירת האירוע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

סב הילדים: "לא חסר להם כלום"

בן דוד של אב הילדים, שייח סולימן אבו בלאל, סיפר כי מדובר במשפחה נורמטיבית. "אנחנו לא יודעים מה קרה לאישה הזאת", סיפר. "היא למדה בבתי ספר ברהט, הבעל עובד כחשמלאי בחברה בבאר שבע. לא שמעתי שיש להם מצוקה כלכלית". באגף הרווחה העירוני ברהט לא הכירו את הזוג על רקע של מצוקה כזאת, אולם ככל הידוע, האישה היתה מוכרת בשל בעיות רפואיות.

אבי האישה, ששמע על מה שקרה לנכדיו, אמר תחילה כי זו שמועה וכי לא יכול להיות דבר כזה. "לא האמנתי שיכול לקרות להם משהו כזה. לא חסר להם כלום", אמר הסב. בעלה של האישה הוזעק ממקום עבודתו בבאר שבע בעקבות האירוע. "הוא ראה את מה שקרה בבית, שמע את מה שסיפרנו לו ונכנס להלם", סיפר קצין חקירות של מרחב נגב של המשטרה, סגן ניצב דוד שריקי. "הוא לא עיכל את זה. לא יכול היה לקבל את מה שקרה. אנחנו נמצאים עכשיו בשלבים הראשונים של החקירה ועדיין לא מבינים בדיוק מה אירע שם ועל איזה רקע התרחש הרצח הזה".

האם נעצרה לחקירה. בשעות הערב, היא נלקחה לבדיקות רפואיות והסתכלות פסיכיאטרית בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחר היא תובא לבית משפט השלום בעיר, לדיון בהארכת מעצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully