וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופות שהתגלו בכרמל: המשטרה חוששת מנקמת דם

קובי מנדל

15.9.2012 / 16:04

במקביל לחקירת נסיבות מותם של הזוג המאורס, חכים כיוף ואיהאם קדור, פועלת המשטרה להרגעת הרוחות, לאחר שעלה החשד לרצח כפול בשל תקיפת כיוף בידי קרוביה של זוגתו אמש

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

הותרו לפרסום שמותיהם של בני הזוג המאורסים שנמצאו הבוקר (שבת) ללא רוח חיים, בחורשה סמוכה לכפר עין חוד, סמוך לכפר האומנים עין הוד שבכרמל. מדובר באיהאם קדור, בת 19 מדליית אל-כרמל, ובבן זוגה חכים כיוף, בן 25 מעוספיה. במקביל לחקירה, המשטרה פועלת בשלב זה להרגעת הרוחות בין המשפחות, לאחר שעלה החשד כי מדובר ברצח כפול, ברקע תקיפתו של כיוף אמש בידי אחיה של בת זוגו.

חכים כיוף ואיהאם קדור שגופותיהם נמצאו בחורשה ליד עין חוד, ספטמבר 2012. פאנט
חכים כיוף ואיהאם קדור. אמש הותקף כיוף בידי קרוביה של קדור, מה שהעלה חשד לרצח כפול/פאנט

עובר אורח שעבר בקרבת מקום, בסביבות השעה 7 בבוקר, הזעיק את כוחות המשטרה שנדהמו לגלות את גופת הצעירה שרועה מחוץ למכונית, כשגרונה משוסף, בעוד גופת בן זוגה תלויה על עץ בסמוך לה. צוות מגן דוד אדום קבע את מותם במקום, והמשטרה החלה בבדיקת שלושה כיווני חקירה, בהם רצח והתאבדות, רצח כפול ואף אפשרות כי השניים יזמו התאבדות כפולה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חשד לרצח והתאבדות בחורשה ליד עין חוד, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
הזירה בחורשה הסמוכה לעין חוד, הבוקר/שלומי גבאי

חקירת החשד לרצח כפול עלתה כשנודע כי אמש הותקף כיוף בידי שלושה מקרוביה של קדור, שהתנגדו לקשר ביניהם. כיוף אף נפגע בראשו במהלך התקיפה - והשלושה נעצרו. "מדובר בזירה מורכבת", סיפר לוואלה! חדשות מפקד תחנת זכרון יעקב, סגן ניצב שמעון בן שבו. כוחות יס"מ הגיעו למקום בשעות הבוקר כדי למנוע ממשפחות ההרוגים להתקרב לזירה, כשבמקביל אמבולנסים פינו מהמקום את גופות הזוג המאורס ומשאית פינתה את רכבם, מסוג מאזדה, עמו נסעו לחורשה.

חשד לרצח והתאבדות: גופות זוג מאורס התגלו בכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully