וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי יואשם בהריגת שלוש נשים - ולא בגרימת מוות

13.9.2012 / 20:53

על פי החלטת הפרקליטות, כתב האישום שיוגש מחר נגד החשוד בדריסתן למוות והפקרתן של שלוש קרובות משפחה בנתניה ייחס לו גם סעיפי הפקרה ושיבוש חקירה. היום הוגשה הצהרת תובע

צילום: דניאל בוק, קובי אליהו, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

שושן ברבי, החשוד בדריסתן למוות והפקרתן של שלוש בנות משפחה בנתניה בחודש שעבר, יואשם בשלושה סעיפי הריגה – כך החליטה הערב (חמישי) פרקליטות מחוז מרכז. על פי ההחלטה, כתב האישום – שיוגש מחר בבוקר לבית המשפט המחוזי בלוד, ייחס לברבי גם סעיפי הפקרה ושיבוש חקירה. יצוין, כי תחילה שקלו בפרקליטות להאשים את ברבי בגרימת מוות, שגם היא – כמו הריגה – עבירה שנמצאת תחת סעיף הגג של "המתה".

מוקדם יותר היום הוגשה לבית משפט השלום בכפר סבא הצהרת תובע נגד ברבי. במקביל, הורה השופט דוד גדול להאריך את מעצרו של ברבי עד מחר. קרוביהן של שלוש ההרוגות בתאונה, שהגיעו לבית המשפט היום, אמרו: "באנו לראות את הרוצח". פרקליט המשפחות, עו"ד כרמי בוסתני, הדגיש כי "אם ברבי לא יואשם בהריגה - יגיעו המשפחות עד לבג"ץ".

שושן ברבי בדיון על הארכת מעצרו, שלום פתח תקווה, אוגוסט 2012. נמרוד סונדרס
בין הראיות העיקריות שהוצגו בדיון היום, היו טביעות הד-נ-א שלו. ברבי/נמרוד סונדרס

בין הראיות העיקריות שהוצגו בדיון היום, היו טביעות הד-נ-א של ברבי, שנמצאו על כרית האוויר ברכב הפוגע. עם זאת, נציג המשטרה הודה כי בשלב זה לא ניתן לקבוע מי חצה את הצומת באור אדום – ברבי או ההרוגות. "אחרי 25 ימים, ואחרי שהמשטרה מצהירה בהצהרת תובע שהחקירה הסתיימה, בלי לדעת מה העבירה, משמע שהתיק הוא גבולי", אמר סנגורו של ברבי, עורך הדין דוד יפתח. "אני מקווה ומאמין שהפרקליטות תגיש כתב אישום על פי חומר הראיות, ולא לפי לחץ המשפחות", הוסיף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת תאונת הפגע וברח בנתניה אוגוסט 2012. שלומי גבאי
נציג המשטרה הודה כי בשלב זה לא ניתן לקבוע מי חצה את הצומת באור אדום – ברבי או ההרוגות. זירת התאונה/שלומי גבאי

בתחילת השבוע, אמרה ניצה ברבי, רעייתו של שושן, כי היא "משתתפת בצער המשפחות, אסון כבד נפל עליהן וגם עלינו, אבל אני יודעת שבעלי לא היה הנהג". במסיבת עיתונאים שהתקיימה במשרד עורכי הדין המייצג את משפחת ברבי בתל אביב, התלוננה רעיית החשוד על שהמשטרה סגרה את מסעדת "האלמוגים", אותה ניהל בעלה, בגין החשדות נגדו. "הרסו אותנו, דרסו אותנו. אני מקווה שהאמת תצא לאור ושהמשטרה תעשה את העבודה, כי הם יודעים שהוא לא היה הנהג", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully