וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מורה לנהיגה הטריד מינית את תלמידותיו

לפי כתב האישום, במשך 12 שנים נהג שמואל אברהם בן ה-65 ללטף תלמידות קטינות שביקשו ללמוד נהיגה, והעיר להן הערות מיניות. כשביקשה אחת מהן שיפסיק, אברהם התעלם מהבקשה

לבית המשפט השלום בכפר סבא הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד מורה לנהיגה בן 65, הנאשם כי ביצע מעשים מגונים והטריד מינית תלמידות שלמדו נהיגה ברכבו. על פי כתב האישום, החל משנת 2000 ובמשך 12 שנים, נהג שמואל אברהם מגבעת שמואל ללטף את הקטינות בידיים, במרפק ובשיער, כשהוא אומר להן שהוא מסייע להן בכך ללמוד לנהוג. כמו כן, הוא נאשם כי העיר לתלמידות הערות בעלות אופי מיני. מכתב האישום עולה גם שאברהם התעלם מבקשתה של אחת התלמידות להפסיק לגעת בה. חלק מהמתלוננות נגדו סירבו להמשיך ללמוד אתו בשל מעשיו.

לפי כתב האישום, באחד המקרים, שהתרחש לפני כשלושה חודשים, ליטף אברהם את פניה של תלמידה, אמר לה שהפצעים על פניה הם תוצאה של הורמונים ובירר מתי נפגשה עם רופא נשים. אחר כך הוא ליטף אותה גם ברגלה ואמר לה ש"הגברים תמיד מלוכלכים ולכן הם מורחים משחות בידיים".

במקרה אחר, במהלך "טסט פנימי" של מתלוננת אחרת, נאשם אברהם כי ליטף את ירכה כשהוא אומר לה שהיא יכולה להתחיל במבחן. בסיומו, הוא רכן לעברה ולחש באוזנה שאלות אישיות.

במקרה אחר, לפני כחצי שנה, הורשע מורה לנהיגה בן 68 בעבירות של הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בתלמידתו בת ה-56. המורה נאשם כי אמר לתלמידה: "בשיעורי ערב תלמדי חופשי על חשבון הברון, 20 דקות סקס ו-40 דקות שיעור". כמו כן, הוא נאשם כי באחד השיעורים הורה לה לשבת על המושב שליד הנהג, להתפשט ולאונן על ידו. בית המשפט קיבל את גרסת המתלוננת, שטענה שביצעה את המעשים כי חששה שאם תתנגד יאנוס אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully