וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי מלכה לא יואשם באונס: "נעשה לי דבר חמור"

במסיבת עיתונאים שכינס בעקבות ההחלטה להאשימו במעשים מגונים ולא באונס, טען ראש עיריית קריית מלאכי כי הוכיח שאין בפרשה דבר. "היה נוח לכולם להביא אותי כשעיר לעזאזל"

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה, הביע הערב (רביעי) שביעות רצון מהחלטת הפרקליטות שלא להאשימו באונס. "לפני כארבעה חודשים וחצי כשהפרשיה התחילה, הפכו אותי לאנס, התירו את דמי. המשטרה עשתה הכל כדי שאצא אשם בחקירה. אני שמח ואמרתי ביום הראשון שזה עורבא פרח. הכל הצטמצם וילך ויצטמצם. אני בטוח שפרקליט המדינה ישמע אותי וכתב האישום יצטמצם. אם ישאר משהו, נוכיח את החפות בבית המשפט", הבהיר מלכה במסיבת עיתונאים שכינס.

מוקדם יותר הודיעה הפרקליטות על החלטתה להגיש כתב אישום נגד מלכה בגין עבירות של מעשה מגונה בשתי נשים וקבלת שוחד מקבלנים, בכפוף לשימוע שייערך לו אצל פרקליט המדינה, משה לדור. לטענת הפרקליטות, מלכה קיבל דירה מקבלן שבנה בקריית מלאכי, ועשה בה שימוש אישי. במקביל, כאמור, החליטה הפרקליטות לסגור את תיק החקירה לגבי החשדות לאונס של שתי נשים נוספות בשל היעדר ראיות.

מסיבת עיתונאים מוטי מלכה. דרור עינב
מלכה יחד עם פרקליטו אבי חימי, הערב/דרור עינב

"כל מה שנעשה לי זה דבר חמור", טען מלכה והפנה אצבע מאשימה למשטרה. "צריך לפתוח ועדת חקירה, איך המשטרה עוצרת ראש עיר בשש בבוקר על דבר פעוט". לדבריו, "נגיע לשימוע וגם את החשדות האלה נפריך. מבחינתי נהגתי בעיר שלי ואני ממשיך היום לנהוג בצורה ישרה ונקיה". כמו כן, הוסיף: "אל תמהרו להסיק מסקנות".

"מה שנעשה זה דבר שלא עושים לראש עירייה על כזה דבר", המשיך מלכה. "לא רק שמו אותי 18 יום בכלא, גם הרחיקו אותי לחודשיים מהעירייה. לא רצחתי, לא אנסתי, והבאתי ראיות למשטרה. הם לא עשו חקירה שווה ביני לבין המתלוננות". מלכה הזכיר את הנשיא לשעבר משה קצב שגם היה ראש עיריית קריית מלאכי, ואמר: "היה נוח לכולם להביא אותי כשעיר לעזאזל. תשאלו מה עושים לראשי ערים. על כל דבר נעצרים. השם שלי נהרס. יש לי נכדים וילדים, משפחה. ילדים אמרו לנכדים שלי 'סבא שלכם אנס'".

"אני אמרתי בתחילת הדרך, כשהפרשה היתה מאד גדולה, שאין בזה כלום. אחנו מוכיחים שאין בזה כלום. אני אחזור להיות ראש עיר", סיכם מלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסיבת עיתונאים מוטי מלכה. דרור עינב
"אחנו מוכיחים שאין בזה כלום", מלכה הערב/דרור עינב

פרקליטו של מלכה, עורך הדין אבי חימי, הבהיר גם כן כי מרשו ינסה להוכיח את חפותו גם באשר להאשמות שנותרו נגדו. "שמו נקשר בעבר בעבירות חמורות שהותירו קלון מכוער. הוא נחוש להיאבק על חפותו, הוא רוצה להעביר מסר לציבור שלא נשכח במקרים אחרים, שבסטטוס של חשוד חזקת החשוד עדיין עומדת לו. הוא עבר מסכת ייסורים קשה מאד. שמו נרמז וכיום אנו רואים שמעט חשדות נותרו וגם בזה נילחם. בטוח שפרקליט המדינה ישמע באוזניים קשובות".

"דמו של מוטי מלכה ממש נפרץ בתקופה האחרונה ואני מציע לכולם להתאזר בסבלנות ותמיד להמתין לסוף - שם יש את ההכרעה הסופית", הבהיר חימי. "אני מאמין בפרקליטות המדינה. הם נקיי ידיים, שוקלים שיקולים מקצועיים". חימי אמר כי מחר יחזור ראש העירייה ללשכתו וימשיך לנהל את העיר "בנחישות ובהצלחה כפי שעשה".

עוד בנושא
מוטי מלכה יואשם בביצוע מעשים מגונים, לא באונס
ראש העיר שב לקריית מלאכי; ”אם לא ינוקה - שיפרוש”
חשד: בעלה של מתלוננת נגד מוטי מלכה ניסה לפגוע בו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully