וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מעסה תקף כומר קשיש בבית אבות בנצרת

קובי דוד

11.9.2012 / 22:48

מישיל בטחיש נהג לעסות במסגרת תפקידו את המתלונן. בעקבות ויכוח סטר הקשיש למעסה, שביקש "להחזיר לו". הוא פוטר מעבודתו, חזר לבית האבות והכה את הקשיש בכל חלקי גופו

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד מישיל בטחיש בן 34 מנצרת, בגין תקיפת קשיש וגרימת חבלה בכוונה מחמירה. מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד טל ויסמן בן-שחר מפרקליטות מחוז צפון עולה כי הנאשם שימש כמעסה בבית האבות 'סנט פרנסיס' בנצרת. במסגרת תפקידו, נהג הנאשם לעסות את רגליו של המתלונן, כומר בן 72 המתגורר בבית האבות וסובל ממחלות שונות. לאחר שבטחיש פוטר הוא תקף את המתלונן באופן חמור. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד עולה מכתב האישום כי במהלך חודש אוגוסט 2012, התגלעו חילוקי דעות רבים בין בטחיש למתלונן בנוגע לאופן הטיפול בו. במהלך הטיפול האחרון התפתח ויכוח קולני בין השניים, ובלהט הדברים, התגרה הנאשם במתלונן ואמר לו: "תרביץ לי, תרביץ לי". בתגובה לכך, סטר המתלונן לנאשם. מנהל בית האבות שהוזעק למקום הרחיק את הנאשם מהמתלונן וביקש להרגיע את הרוחות. בטחיש הודיע למנהל כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה כנגד המתלונן, או "להחזיר לו". בזה לא הסתיים האירוע - הנאשם חזר לקרבת המתלונן וסטר לו בחוזקה על לחיו.

שאל את הקשיש לשלומו ולפתע חבט בפניו

לאחר האירוע הודיע המנהל בטחיש כי עליו לעזוב את המקום לאלתר ובאותו היום זימן אותו לשימוע לפני פיטורין. למחרת השימוע הגיע הנאשם למשרדו של בעלי בית האבות בנצרת. הוא הסביר כי מצבו הכלכלי קשה והבעלים הציע לו לקחת חופשה של שלושה חודשים בסיומה יחליט אם להשיבו לעבודה. בטחיש סרב ודרש לקבל תשובה סופית באותה עת והבעלים בתגובה מסר לו כי הוא מפוטר. בטחיש קם מכיסאו, פנה לעבר דלת היציאה והוסיף "אם כך, אני יודע מה לעשות".

על פי האישום הוא הגיע ישירות לבית האבות, נכנס לחדרו של המתלונן, שאל אותו לשלומו ולפתע חבט בפניו באגרופיו בעוצמה רבה. מעוצמת החבטות נפל המתלונן, ראשו נחבט אל הקיר והנאשם המשיך והכה אותו באגרופיו ובעט בו בידיו, בבטנו וברגליו.

איש תחזוקה שהגיע למקום תפס את הנאשם וביקש להרחיקו מן המתלונן. בשלב זה נטל הנאשם צלחת זכוכית בכוונה להשליך על המתלונן, אולם איש התחזוקה מנע ממנו לעשות כן והצלחת התנפצה על הרצפה. בטחיש עזב את החדר ואמר שהוא "עוד לא גמר איתו" וכי הוא ישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully