וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של החשוד ברצח בדימונה: "לא הרוצח"

רמי שני

10.9.2012 / 16:07

זוגתו בת ה-32 של החשוד עמרם חג'בי, נמצאה כשעל גופה סימני אלימות קשים. עורך דינו: "הוא לא רוצח. הוא טוען שמצא אותה מתבוססת בדמה". מעצרו הוארך בארבעה ימים

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של עמרם חג'בי, תושב דימונה כבן 50, החשוד כי רצח אמש את בת זוגתו, אזרחית אוקראינה בת 32 שככל הנראה הובאה לארץ ככלה. השופט אור אדם דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

עורך דינו של החשוד, אורי דייגי, אמר כי מרשו משתף פעולה עם המשטרה ומכחיש את החשדות נגדו. "הוא בא הביתה, מצא את אשתו מוטלת כשהיא מכוסה בכתמי דם והזעיק את המשטרה". הוא סיפר כי החשוד הוא בעל משפחה, גרוש ואב לשלושה.

עוד הוסיף עורך הדין כי לבית המשפט הוגש דוח סודי בנושא. "הבנו שיש לטענת המשטרה תמיהות בגרסה חג'בי. הדברים נראים לי לא מאוד מבוססים. גם בית המשפט חשב כך, ולכן דחה את בקשת הארכת המעצר ל-10 ימים. כל אדם שמוצא את בת זוגו מוטלת כך, ייתכן שיימצאו תמיהות בגרסה שלו. אין לו כל קשר לרצח, אם בכלל היה רצח. הדברים עוד צריכים להתברר. אנו סומכים על המשטרה שתחקור", הוא אמר.

חשד לרצח: בעל דקר למוות את אשתו בת ה-32. שי מכלוף
זירת הרצח בדימונה, אתמול/שי מכלוף

חוקר המשטרה אמר במהלך הדיון בהארכת המעצר כי על גופת האישה היו סימני אלימות, אך הוא לא פירט מעבר לכך. בתשובה לשאלת סנגורו של החשוד, אמר החוקר כי הוא אינו שולל אפשרות שהיא נפלה וקיבלה מכה. כמו כן, ציין החוקר כי המשטרה לא מכירה תלונות קודמות של בני הזוג.

גופת האישה נמצאה אמש כשעל גופה סימני אלימות קשים. שוטרי תחנת דימונה עצרו את חג'בי, שעל פי החשד דקר אותה בסכין לאחר ויכוח שהתגלע בין השניים. שכנים של הזוג סיפרו אמש כי פעמים רבות נשמעו ויכוחים וצעקות מביתם. אחת השכנות אף אמרה כי בסוף השבוע האחרון היה בין השניים ריב שכמוהו לא נשמע עד כה. "הצרחות נשמעו בכל השכונה. לא הצלחנו להבין מה הם אומרים, אבל אפשר היה לשמוע את הצעקות בכל בית", היא אמרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully