וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פינוי מגרון: וינשטיין זוכה לאבטחה צמודה

גלעד גרוסמן

9.9.2012 / 21:24

לא נרשמו איומים נקודתיים לפגיעה ביועץ המשפטי לממשלה, אולם בשל התרעות כלליות הוחלט להציב סביבו שמירה קבועה, מחשש כי עמדתו הנחרצת לפינוי המאחז תביא לתגובת קיצונים

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, זוכה בתקופה האחרונה לאבטחה צמודה, בין השאר בעקבות עמדתו בכל הנוגע לפינוי המאחז מגרון, שהושלם בתחילת השבוע שעבר. ערוץ 10 דיווח הערב (ראשון) כי לא נרשמו איומים נקודתיים, אלא התרעות כלליות באשר לניסיונות אפשריים לפגיעה בווינשטיין, כאשר טרם ברור אם מדובר בתגובת גורמים קיצוניים בימין לפינוי המאחז.

זו לא הפעם הראשונה שבכירים במערכת אכיפת החוק נאלצים להסתובב עם אבטחה אישית. עורך הדין שי ניצן, שמונה היום למשנה ליועץ המשפטי לממשלה, הזדקק לאבטחה צמודה עת כיהן כמשנה לפרקליט המדינה, לאחר הפגנות והסתות נגדו מצד פעילי ימין, ששיאן היה סרטון שהועלה לרשת וקרא לרצוח אותו.

נגד מפרסם הסרטון, אורי ברעם בן ה-32, הוגש אשתקד כתב אישום בגין עבירות של הסתה לאלימות ולגזענות. הסרטון נשא את הכותרת "מוות לפרקליט המדינה שי ניצן", זאת לאחר שמספר ימים קודם הודיע ניצן שאין בכוונת משרד המשפטים לפתוח בהליכים פליליים נגד עורכי תערוכה בשם "איווט" בה הוצגו פורטרטים של שר החוץ אביגדור ליברמן. בכתב האישום טענה הפרקליטות כי "מעשיו של ברעם הם חלק מתופעה נרחבת של פעילי ימין קיצוני, הנוקטים בדרך של הטרדה והטלת מורא ופחד על עובדי ציבור וקציני צה"ל".

הפגנת פעילי ימין מול ביתו של שי ניצן בקריאה "שי ניצן- אויב התורה", פברואר 2011. עומר מירון
פעילי ימין מפגינים נגד שי ניצן בשבוע שעבר/עומר מירון

בשבוע שעבר המשיכו המתנחלים במגמה נגד עו"ד ניצן, בניסיון להביא להכשלת מינויו למשנה ליועץ המשפטי לממשלה לתפקידים מיוחדים. לחץ כבד לעצור את המינוי הופעל על שרי הממשלה, שקיבלנו מסרונים פעילי ימין שכינו את המינוי "שערורייתי". "חיוני להצביע נגד מינוי מסוכן של שי ניצן! יש להתבטא בתקשורת!! לדפוק על השולחן!! וכמובן - להגיע ביום א' ולהצביע נגד", נכתב באחת ההודעות ששיגרו פעילי ליכוד לשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully