וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצה ברבי: "הרסו ודרסו אותנו, בעלי לא עבריין"

9.9.2012 / 16:48

אשת החשוד בדריסת שלוש בנות משפחה בנתניה, טענה כי "המשטרה יודעת שלא הוא נהג", והוסיפה כי "לו היה עבריין - לא הייתי איתו". על בריחת בעלה מהזירה: "אי אפשר לשפוט אותו"

עריכה: יותם בן דוד

ניצה ברבי, אשת החשוד בדריסתן למוות של שלוש בנות משפחה בנתניה, שושן ברבי, אמרה היום (ראשון) כי היא "משתתפת בצער המשפחות, אסון כבד נפל עליהן וגם עלינו, אבל אני יודעת שבעלי לא היה הנהג". במסיבת עיתונאים שהתקיימה במשרד עורכי הדין המייצג את משפחת ברבי בתל אביב, התלוננה רעיית החשוד על שהמשטרה סגרה את מסעדת "האלמוגים", אותה ניהל בעלה, בגין החשדות נגדו. "הרסו אותנו, דרסו אותנו. אני מקווה שהאמת תצא לאור ושהמשטרה תעשה את העבודה, כי הם יודעים שהוא לא היה הנהג", הוסיפה.

ניצה ברבי אישתו של שושן ברבי המואשם בדריסה בתאונת דרכים בנתניה בהארכת מעצרו, ספטמבר 2012. דרור עינב
"המשטרה יודעת שבעלי לא היה הנהג". ברבי בהארכת מעצרו של בעלה/דרור עינב

בניסיונה ללמד סניגוריה על בעלה, הסבירה ברבי כי לו היו נכונים החשדות נגדו – "לא הייתי איתו". "אני לא יכולה לפרט מחשש לשיבוש הליכי חקירה, אבל אני יכולה רק להגיד שבעלי לא היה הנהג. הוא לא עבריין", הוסיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"הוא לא ברח, המדינה כבר הרשיעה אותו"

כשנשאלה על המצוד שנאלצה המשטרה לערוך כדי להביא למעצרו של בעלה, השיבה ברבי כי "הוא לא ברח". "אי אפשר לשפוט אדם שכל המדינה מאשימה אותו וכבר הרשיעה אותו, לא נתתם לו אוויר". לדבריה, שושן ברבי לא הסגיר עצמו למשטרה כיוון ש"כולם חיכו לו, המשטרה ניסתה להגיד שגם אני ברחתי וזה לא נכון, כל הזמן הייתי אצל אחותי ועובדה שמחלק בילוש ישב עליי שלושה ימים. הם עקבו אחריי, ידעו איפה אני נמצאת".

שושן וניצה ברבי , אוגוסט 2012. באדיבות המשפחה
"לא נתתם לו אוויר". בני הזוג ברבי/באדיבות המשפחה

סנגורו של ברבי, עו"ד דוד יפתח, הוסיף כי "לא סתם לא הגישו עדיין כתב אישום נגדו, המשטרה מנסה לשבור אותו". מחר יובא ברבי לדיון נוסף בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנתניה. המשטרה טרם גיבשה החלטה באשר להגשת הצהרת תובע נגדו, או שתסתפק בבקשה להארכת מעצרו.

עו"ד אילן בומבך אמר במסיבת העיתונאים כי "מה שראינו, גם בבית המשפט, זה שהמשטרה כופפה את החוק וסוגרת בצו מנהלי עסק שקיים שבע שנים, ללא שימוע וללא בדיקת העובדות. זה היה ניסיון ללחץ פסול על ברבי ועל בני ביתו, שלא צלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully