וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אשתו בצפון; "מצבו הנפשי קשה"

קובי דוד

4.9.2012 / 21:04

מעצרו של משה גדליה, החשוד ברצח אשתו דקלה בבית שאן בשבוע שעבר, הוארך ב-16 ימים והוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. אחיותיה של הנרצחת קראו לעברו בדיון: "עדיף שתתאבד"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן דוד

מעצרו של משה גדליה, החשוד שרצח את אשתו דקלה בשבוע שעבר בבית שאן, הוארך היום (שלישי) ב-16 ימים בבית משפט השלום בנצרת. גדליה, ששמו הותר היום לפרסום לצד שמה של אשתו, נעצר אתמול בחשד שרצח אותה בדקירות סכין בביתם וניסה להתאבד באמצעות שתיית בנזין ושפיכת החומר הדליק על גופו על מנת להצית את עצמו.

"שלושת הילדים מפורקים וכואבים"

בדיון בבית משפט השלום בנצרת החליטה השופטת, לילי גפר, לשלוח את גדליה לבדיקה פסיכיאטרית כדי לבחון את מצבו הנפשי בעת ביצוע הרצח. "החשוד נמצא במצב נפשי קשה ומורכב והוא אינו זוכר את אותו לילה נורא ומתקשה לדבר על מה שאירע", סיפרה פרקליטתו, עו"ד תמי אולמן. "בעבר הוא נזקק לטיפול פסיכיאטרי ועל כן חשוב לשלוח אותו לבדיקה שתבחן את מצבו הנפשי הקשה". אחיותיה של הנרצחת, שנכחו בעולם בעת הדיון, צעקו לעבר החשוד ברצח: "רצחת את אחותנו בדם קר. הרסת את המשפחה. שלושת הילדים מפורקים וכואבים. אין לך סליחה וכפרה. עדיף לך להתאבד".

הוארך ב-16 יום מעצרו של החשוד ברצח אשתו. ערן גילווארג
החשוד ברצח, משה גדליה, בהארכת מעצר/ערן גילווארג

לבני הזוג גדליה שלושה ילדים משותפים, ועל פי החשד האישה נדקרה לעיני שניים מילדיה ומתה מפצעיה זמן קצר לאחר מכן. שוטרי תחנת בית שאן שהוזעקו למקום מנעו את התאבדותו של גדליה ועצרו אותו בכניסה לביתו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את גדליה לבית החולים העמק בעפולה, כשמצבו מוגדר בינוני.

מפקד תחנת משטרת בית שאן, סגן ניצב רן אופיר, סיפר כי "מדובר במשפחה נורמטיבית שאינה מוכרת לגורמי הרווחה". עוד נודע כי האישה הגישה תלונה נגד הבעל לפני שש שנים, ובעקבותיה נעצר הבעל והוגש נגדו כתב אישום. לדברי סנ"צ אופיר, בבעלות הבעל מסעדת מזון מהיר המוכרת ברחבי העיר. חברו של החשוד גדליה סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "בית שאן המומה וכואבת, מדובר במשפחה מוכרת ומוערכת מאוד. אנחנו עדיין לא מעכלים את הטרגדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully