וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעלה של מתלוננת נגד מוטי מלכה ניסה לפגוע בו

רמי שני

4.9.2012 / 13:55

החשוד מסר למשטרה את אקדחו האישי, אותו הוא מחזיק ברישיון, לאחר שנודע כי הוא עשוי לפגוע במי ש"הכפיש את שם אשתו", שהתלוננה על עבירות מין מצד ראש עיריית קריית מלאכי

צילום: אבי כהן, טל אנגלנדר; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

בעלה של אחת המתלוננות נגד ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה, החשוד בביצוע עבירות מין, מסר אמש (שני) את אקדחו לידי המשטרה, לאחר שלתחנת לכיש הגיע מידע לפיו האיש מתכוון לפגוע ב"גורמים שניסו להכפיש את שמה של אשתו".

חוקרי לכיש יידעו בעניין את חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, שהגיעו לביתו ולאחר שיחה עמו מסר להם בעלה של המתלוננת את נשקו האישי, אותו הוא מחזיק ברישיון. המשטרה ממשיכה לחקור את המידע בדבר כוונותיו של האיש.

ממשטרת קריית מלאכי נמסר כי "בניגוד לפרסומים בתקשורת בעניין פעילות תחנת קריית מלאכי אמש, הרינו להבהיר כי שוטרי התחנה לא ערכו פשיטה על הבית, לא נכנסו לבית בשום שלב ולא ערכו חיפוש בבית. בעל הנשק מסר מיוזמתו את נשקו הפרטי להפקדה בתחנת המשטרה עד לסיום הבירור".

לא הורשה להיכנס לעירייה, אך יוכל להמשיך בתפקידו

לפני כחודש קיבל בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את ערעור המשטרה על ביטול התנאים המגבילים שהוטלו על מלכה, אולם באופן חלקי. השופט יעקב שינמן קבע כי מלכה יוכל לחזור להתגורר בעירו, אולם נאסר עליו להכנס לבניין העירייה.

השופט ציין כי העבירות בהן חשוד מלכה חמורות, במיוחד לאור העובדה שמדובר באיש ציבור, ואף הוסיף כי בניגוד לדעת בית משפט השלום, לדעתו בחומר הסודי שהציגה בפניו המשטרה יש ראיות לחשד לשיבוש הליכי משפט מצדו של מלכה. אולם, הוא הוסיף כי לא ברור מהמסמכים שהגישה המשטרה, מתי, אם בכלל, יוגש כתב אישום נגד מלכה. הוא כתב בהחלטתו כי לפעמים חקירות עבירות מין נמשכות שנים.

ראש עיריית קריית מלאכי בערעור במחוזי פתח תקווה, יולי 2012. יותם רונן
כתב האישום - עניין של זמן? מלכה בערעור במחוזי, לפני כחודש/יותם רונן

השופט שינמן קבע כי לא קיימת מסוכנות מצד מלכה אם יחזור לעיר, אולם חומרת העבירות בהן הוא חשוד מצדיקות הרחקתו מבנין העירייה לשלושים יום נוספים. השופט הבהיר כי אין מניעה שמלכה יכהן כראש עיר.

לאחר הדיון אמר מלכה כי "לא היה לי ספק שזה יהיה המצב. השופט קיבל החלטה נבונה, שמספקת גם את המשטרה וגם אותנו. סמכתי ידי על המערכת השיפוטית, ובסופו של דבר ההר הגדול הזה יצטמטם ויצטמטם עד שהכל יתפוגג"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully