וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבו דמי חסות בסך מיליונים בשוק בירושלים

3.9.2012 / 14:10

החשודים העיקריים בפרשה הם שלושה בני משפחת פשע מוכרת בעיר. המשטרה חושדת שהם הפעילו רשת סחיטה של דמי חסות מבעלי דוכנים בשוק "רמלה-לוד". שישה חשודים נוספים נעצרו

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

משטרת ירושלים, בשיתוף עם רשות המסים, ביצעה הבוקר (שני) פשיטת ענק על שוק "רמלה-לוד" בעיר ועצרה תשעה חשודים בסחיטה ובגביית דמי חסות מבעלי דוכנים בשוק, בהעלמת הכנסות והלבנת הון. בפשיטה השתתפו מעל למאה שוטרים של היחידה המרכזית בירושלים ויס"מ וכן חוקרי יחידת יהל"ם של רשות המסים.

החשודים מוכרים למשטרה, ושלושה מהם – החשודים העיקרים בפרשה - הם אחים בני משפחת פשע ידועה בירושלים. במשטרה חושדים כי האחים הפעילו את רשת הסחיטה בשיטת ה"פרוטקשן" ושלחו אנשים מטעמם, חלקם אף בעלי דוכנים בשוק, לסחוט כספים ממפעילי דוכנים אחרים. זמן קצר לאחר המעצרים, פשטו השוטרים על בתי החשודים, בהם בית משפחת הפשע המדוברת, והחרימו מסמכים, מחשבים וחומרים נוספים שעשויים לאשש את החשדות.

הפשיטה התאפשרה בעקבות קבלת מידע מודיעני וחקירה סמויה שנמשכה ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים מספר חודשים. במהלך החקירה, עקבו חוקרי הימ"ר אחרי מה שמתרחש בשוק ואספו מידע. לאחר אישוש החשדות, הפכה הבוקר החקירה לגלויה והחלו המעצרים.

במשטרה עדיין בודקים כמה זמן הסחיטה נמשכה, אך הערכה זהירה מדברת על כשנה ועל מיליוני שקלים שנסחטו והולבנו בדרכים שונות. במשטרה לא התקבלו תלונות מאנשים שנסחטו לכאורה. מעצרים נוספים בפרשה צפויים בקרוב, והמשטרה מתכוונת להביא את החשודים לדיון בהארכת מעצרם כבר מחר בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully