וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: הזמר שנחקר באזהרה הוא קובי פרץ

2.9.2012 / 22:45

פרץ חשוד כי שלח מסרון מאיים לאמרגנו לשעבר יוחאי יעיש וכן בהצתת דלת ביתו של האמרגן. הוא שוחרר לביתו בערבות עצמית. סנגורו: "הוא השיב לכל השאלות והכחיש ההאשמות"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

הזמר קובי פרץ חשוד כי שלח מסרון מאיים לאמרגנו לשעבר יוחאי יעיש וכן בהצתת דלת ביתו של האמרגן. הערב (ראשון) שוחרר פרץ בערבות עצמית ובערבות צד ג' לאחר שנחקר באזהרה. במהלך היום נערך במשרדי יחידת ההונאה של מחוז מרכז ביבנה, בפיקודו של רב פקד רן בטאט, עימות בין פרץ לאמרגנו לשעבר. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניינו נמשכת.

קובי פרץ נחשד באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. יותם רונן
פרץ לאחר חקירתו/יותם רונן

החקירה בעניינו של פרץ החלה לאחר שיעיש התלונן כי הזמר שלח לו מסרון בעל תוכן מאיים. בנוסף, טען כי לפני כשבועיים אלמונים הציתו את דלת ביתו ולדבריו, פרץ מעורב באירוע. פרקליטו של האמרגן, עו"ד עמית ברטוב, אישר את דבר התלונות ואמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "מרשי נתן במשטרה עדות בנושא איומים, לכאורה, כנגדו מצד אמן שייצג בעבר. האיומים התבטאו במסרון מאיים וכן בחשד לכאורה למעורבות של אותו אמן בשריפת דלת ביתו של מרשי, אשר בדרך נס לא נפגעו בה בני ביתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוחאי יעיש אמרגנו של קובי פרץ. יותם רונן
האמרגן יעיש/יותם רונן

הזמר נחקר בעבר ברשות המסים בחשד להשמטת הכנסות בסכום כולל של לא פחות מ-5 מיליון שקלים. אמרגנו, שנחשד בביצוע העבירות יחד עם לקוחו, הפך לעד מדינה בתיק, בו טרם הוגש כתב אישום. לאחרונה החריף הסכסוך בין השניים, כאשר האמרגן התלונן במשטרה כי לקוחו לשעבר שלח לו מסרון מאיים. תלונה נוספת הגיעה לפני שבועיים, לאחר שדלת ביתו של האמרגן בפתח תקווה נשרפה.

סנגורו של פרץ, עורך הדין אודי ברזילי, מסר בתגובה: "פרץ סיים את חקירתו במשטרה. החקירה תואמה מראש ונעשתה באווירה מקצועית והוגנת. המשטרה פעלה בהתאם לחובתה לקבל התייחסות לתלונתו של פרץ. הוא השיב לכל שאלות החוקרים והכחיש את כל התלונות נגדו, והוא בדרכו להופעה נוספת שתתקיים הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully