וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף החופש: נער ונערה הותקפו בדיזנגוף סנטר

27.8.2012 / 14:30

הצעירים שבילו בסוף השבוע בתל אביב, הותקפו על ידי חבורת נערים שהכו אותם ונמלטו מהמקום. הנערה: "נפשית, זה לא עובר בקלות". במשטרה טוענים: יש קצה חוט לאיתור החשודים

נער בן 16 ונערה בת 15 הותקפו ביום חמישי האחרון בעת שבילו בדיזנגוף סנטר בתל אביב. השניים הגישו תלונה במשטרת תל אביב, אשר פתחה בחיפושים אחר חבורת נערים החשודים במעשה.

מהתלונה שהגישו השניים עולה כי הנערים התנפלו עליהם ללא כל סיבה ממשית. "חזרנו מהים והיינו רעבים", שחזרה היום (שני) הנערה, ששמה רומי, את רגע התקיפה בשיחה עם וואלה! חדשות. "נכנסנו ל'סנטר' לקנות אוכל. ידיד שלי חבש כובע מצחיק שהוא קנה ב-200 שקל. ליד מקדונלד'ס, היו כמה נערים, 40 או 50, שכנראה שעמם להם. הם לקחו לו את הכובע והתחילו לזרוק אותו ביניהם ולדרוך עליו. ידיד שלי התעצבן, אבל אמרתי לו: 'בוא ניקח את הכובע ונלך, לא כדאי להתעסק איתם'".

אז, מספרת הנערה, העניינים החלו להסתבך עוד יותר. "מישהי מהחבורה פנתה אליי ואמרה: 'מה זה אל תתעסק אתנו?', ואז משכה אותי בשיער ודפקה לי את הראש ברצפה. אחר כך תפסו אותי שתי בנות, כמה אחרים בעטו בי כשאני על הרצפה. השאר שימשו קהל. לא הצלחתי להתרומם".

לדבריה, הידיד שהיה עמה ניסה לסייע לה, אך אז החלו הנערים להכות גם אותו. "הוא הצליח לעצור חלק מהבעיטות, עד שהם התחילו להרביץ גם לו. בשלב הזה הצלחתי להשתחרר ורצתי להזעיק עזרה. רצתי בקניון וצעקתי הצילו, ואז ראיתי את ידיד שלי, כשכל הפנים שלו מלאות דם", סיפרה. מדברי הנערה עולה כי מאבטחי הקניון לא היו במקום בעת האירוע. "הם הגיעו רק אחרי שאנשים באו לעזור לנו. הם לא ראו את התקיפה".

"לעולם לא אוכל להסתובב בקניון בלי לפחד יותר"

שוטרי תחנת לב תל אביב שהוזעקו למקום, החלו בסריקות לאיתור החשודים בתקיפה, שהספיקו בינתיים להימלט מהמקום. הנער והנערה פונו לבית החולים איכילוב בעיר, שם הם עברו סדרת בדיקות רפואיות. "היו לי כאבים חזקים ברגל ונאלצתי להסתובב על כיסא גלגלים", פירטה הנערה. "אמרו לי שיש לי בעיקר שטפי דם וחבלות בעמוד השדרה. יש לי שטף דם גדול בעין, שהרופאים מפחדים שיישאר בה נזק".

במשטרת תל אביב פתחו, כאמור, בחקירה, במסגרתה זומנו הנערים המותקפים לזהות קלסתרונים של התוקפים. במשטרה מציינים כי יש בידיהם קצה חוט בנוגע לזהות חלק מהתוקפים, וזאת למרות שהמקרה לא תועד במצלמות האבטחה של הקניון.

"עכשיו אני במצב הרבה יותר טוב. אני יכולה לדרוך על הרגל סוף סוף", סיפרה הנערה. "אני אמורה לחזור ללימודים מחר, אבל אני לא בטוחה שאני מוכנה עדיין. נפשית, זה לא משהו שעובר בקלות. אני לעולם לא אוכל להסתובב בקניון בלי לפחד יותר".

אביה של הנערה מסר כי אתמול נערך מסדר זיהוי במשטרה, עם תמונות של חשודים במעורבות הקטטה. לדבריו, בתו "נכנסה לחרדות" בעקבות המסדר. "מדוע לא ברחתי? מדוע לא הבנתי מה הולך לקרות? מדוע הייתי שאננה בלשמור על חיי?", היא שואלת את עצמה. האב סיפר כי מזה שלושה ימים שהוא לא ישן. "הילדה עם פחדים, מפחדת להתקלח לבד. למה יש כזו אלימות? מאיפה זה בא?".

מחברת "ארד תקשורת" נמסר בשם הנהלת הקניון: "מדיניות האבטחה והביטחון בתחומי דיזנגוף סנטר נקבעת בהתאם להנחיות משטרת ישראל. קצין הביטחון של הבניין הוזעק למקום, אולם הנערים התוקפים הספיקו לברוח. הקב"ט סייע לנערים שנפגעו וטיפל בהם עד הגעת צוות מד"א. הנושא מצוי בחקירת המשטרה, ודיזנגוף סנטר יסייע באיתור התוקפים ככל שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully