וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בנתניה: נעצר חשוד שנסע ברכב של ברבי

העצור, תושב נתניה בן 34, חשוד שנמלט מהרכב הפוגע יחד עם שושן ברבי, שכנע את חברו, יוחאי גליקסמן, לקחת אחריות על התאונה - וסייע לברבי להימלט מהמשטרה

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב נתניה, בן 34, נעצר הבוקר (חמישי) בחשד שהיה מעורב בתאונה בנתניה בסוף השבוע שעבר, בה נדרסו למוות סבטלנה יגודייב, בתה שושנה וקרובת משפחתן אלכסנדרה רובינוב. במשטרה חושדים כי החשוד, חבר קרוב של שושן ברבי, נסע ברכב לצדו של ברבי, נמלט עמו מהרכב לאחר התאונה והגיע אחרי התאונה לביתו של יוחאי גליקסמן, יחד עם ברבי, במטרה לשכנע אותו לקחת על עצמו את האחריות לתאונה הקטלנית. בזמן שגליקסמן הסגיר עצמו למשטרה, כך על פי החשד, סייע החשוד בהימלטות ברבי מידי המשטרה. הוא הובא לחקירה במטה מרחב שרון של המשטרה.

קרב הראיות שיכריע את גורלו של ברבי / פרשנות

בנה של ההרוגה בנתניה: "שברבי לא יראה אור שמש". שי מכלוף
שושן ברבי בבית המשפט, השבוע/שי מכלוף

שלשום הוארך מעצרו של שושן ברבי, שנעצר בתום מצוד ממושך. המשטרה מייחסות לו עבירות של הריגה, הפקרה ושיבוש הליכי חקירה. ברבי מכחיש את החשדות נגדו, ואמר בבית המשפט כי המשטרה תמצא את הנהג". בפתח הדיון בעניינו, הוא אמר כי הוא משתתף בצערן של המשפחות. "ברחתי כי פחדתי", אמר. "רצו לפגוע בחיים שלי. כואב לי שזה קרה באוטו שלי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שלוש נשים נהרגו מפגיעת מכונית בנתניה. שלומי גבאי
מכונית האאודי שפגעה בשלוש הנשים בנתניה/שלומי גבאי

המשטרה מייחסת לברבי גם עבירות של הפקרה פצוע אחרי פגיעה והחזקה או שימוש בסמים. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, ציין נציג המשטרה כי ברבי "שלח חשוד אחר במקומו, והודה בפניו כי הוא הנהג".

בעל המשרד שבו התחבא ברבי: נעדרתי בגלל עיד אל-פיטר

לדברי המשטרה, מבדיקה ראשונה של פעילות הרמזורים באזור הדריסה בנתניה, עולה כי שלוש הנשים שנהרגו לא חצו את הכביש ברמזור אדום. ברבי טרם אמר בחקירתו מי נהג במכונית האאודי שדרסה את הנשים. במשטרה אומרים כי ברבי הפסיק את החקירה כעבור עשר דקות, בתואנה שלא הרגיש טוב.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אמש בשישה ימים גם את מעצרו של שרון דהן, בעל המשרד שבו נלכד ברבי באזור התעשייה בנתניה בחשד לסיוע לאחר מעשה. המשטרה טוענת שהוא התבקש לפתוח את המשרד בפני השוטרים אך התעכב בכוונה, כדי שברבי יספיק להימלט. דהן טוען כי כלל לא ידע שברבי מתחבא במקום, ושכלל לא היה במשרד בימים האחרונים בגלל עיד אל-פיטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully