וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער החשוד שדקר החבר של אמו: ”לקח אותה מילדיה”

שלומי גבאי

21.8.2012 / 11:22

הנער שלף על פי החשד סכין ודקר את בן הזוג של אמו, בשנות ה-50 לחייו, לאחר שהטיח בו: ”בגללך היא לא אמא”. הגבר נפצע קשה ועבר סדרת ניתוחים. מעצרו של הנער הוארך ב-6 ימים

נער בן 15 מפרדס חנה חשוד כי דקר אתמול (שני) את חברה לחיים של אמו ופצע אותו באורח קשה. בחקירתו הסביר הנער את המעשה בכך שבן הזוג של אמו "לקח את האמא מהילדים שלה".

האירוע קרה על פי החשד לאחר שבשעות הערב המאוחרות אתמול חזר הנער לביתו, שם הוא מתגורר עם אמו ואחיו. בן זוגה של אמו, גבר בשנות ה-50 לחייו, היה בבית, ובין השניים פרץ ויכוח. הנער השמיע כלפי הגבר טענות בהן "בגללך היא לא אמא שלנו".

מהחקירה עולה כי במהלך הוויכוח, לקח הנער סכין ודקר את הגבר מספר פעמים בחלק גופו העליון. צוות של מגן דוד אדום פינה הגבר, שנפצע באורח קשה, לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם הוא עבר סדרת ניתוחים לייצוב מצבו.

כוחות גדולים של משטרת חדרה, בפיקודו של רפ"ק גיל אלחדד, הגיעו לבית המשפחה, ושם נעצר הנער ונמצא הסכין שלכאורה שימש את אותו בדקירה. מעצרו של הנער הוארך ב-6 ימים בבית משפט השלום בחדרה. בדיון עלה כי ככל הנראה הנער הוא שהזעיק את המשטרה.

לפני כשבוע וחצי נעצר צעיר בן 27 בחשד שדקר את אביו, תושב נצרת בן 53. הצעיר הסביר בחקירתו כי התערב בוויכוח בין הוריו. לפני כשבועיים וחצי נעצר ברחובות אדם בחשד שרצח את אביו בן 87 באמצעות גרזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully