וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימי מרדף: כך לכדה המשטרה את שושן ברבי

המידע והתמונות חולקו לכוחות הסיור, המקורבים והחברים נעצרו, השוטרים קיבלו מידע מודיעיני שהוביל אותם לאזור התעשייה בנתניה, עקבו אחר שאריות הדם - והחשוד בדריסה נלכד

צילום: באדיבות חדשות 10, שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן; קריינות: אביב אברמוביץ'

ביום שישי, בשעות הערב, דרס על פי החשד שושן ברבי שלוש בנות משפחה אחת בנתניה, כשכנראה היה תחת השפעת אלכוהול. ברבי, שבמכוניתו היה אדם נוסף, נמלט מהמקום, והביא לפתיחת מבצע נרחב של המשטרה לאיתורו ותפיסתו. במשטרה לא חסכו באמצעים - טכנולוגיים, מודיעיניים ומבצעיים, במטרה לאתר אותו. אמש (שני) הגיע הסיום המיוחל למרדף, עם תפיסתו במחסן באזור התעשייה הישן בעיר.

חקירתו הראשונית של ברבי, שנערכה בתחנת מרחב שרון בכפר סבא, הסתיימה הלילה. על פי המסתמן הוא לא שיתף פעולה עם החוקרים. מחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. הרופא המשפטי הראשי במכון לרפואה משפטית באבו כביר, פרופ' יהודה היס, הגיע לתחנת המשטרה בכפר סבא כדי לבדוק אם ברבי נחבל בעת שניסה להימלט מהשוטרים או בזמן התאונה, אך הוא סירב להיבדק.

מקום תפיסה של שושן ברבי באזור תעשייה נתניה, אוגוסט 2012. יותם רונן
המרדף הסתיים בהצלחה. השוטרים באזור התעשייה, הערב/יותם רונן

בשל חשש במשטרה שברבי יברח מהארץ, ערכו שוטרים סריקות בכלי שיט שהפליגו מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל. גם במעברי הגבול של ישראל הוגברה הערנות וכל בקרי רשות האוכלוסין המוצבים בנמל התעופה בן גוריון ובמעברי הגבול היבשתיים של ישראל החזיקו תמונות של החשוד. זאת, כדי למנוע מצב שבו הוא נמלט מהארץ בזהות בדויה. במשטרה ציידו ניידות בכל הארץ בתמונתו ובפרטיו של ברבי, כאשר התחנות כולן עודכנו ונערכו לקלוט את החשוד הנמלט, לו היה מחליט להסגיר עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"אדם לא יכול לעמוד מול מערכת"

אך את עיקר המאמץ באיתור ברבי, אסיר משוחרר, מיקדו השוטרים בחדר החקירות. בימים האחרונים הם עיכבו לחקירה כמה קרובי משפחה של ברבי, וכן את אבי אשתו, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה. גם נגד הרעיה הוצא צו מעצר. אתמול היא הגיעה לבדיקות בבית החולים לניאדו בעיר, לאחר שחשה בתסמינים לקראת לידה, אך בהמשך נמלטה מהמקום, בשל חששה מהמשטרה. אתמול, ככל הנראה, הגיע לידי המשטרה מידע מודיעיני – ששלח את ה"ספוט" של המסוק המשטרתי החג בשמי נתניה מאז סוף השבוע, לכיוון אזור התעשייה הישן בעיר.

כוח גדול של 50 שוטרים הגיע למחסן ברחוב המסגר 5. ברבי הופתע לראותם, ולכן קפץ מהקומה השלישית. בעת הקפיצה נפצע בידו, והבלשים הצליחו להגיע אליו לאחר שעקבו אחר סימני האדם. יחד עמו, נעצרו שני בני אדם שהיו בזירה, החשודים שסייעו לו להתחבא. על פי החשד, הוא התחבא בין היתר על מנת להמתין שייעלמו מדמו עקבות לאלכוהול.

במשטרה היו מרוצים מתפיסתו. מפקד תחנת נתניה, ניצב-משנה אלון אריה, סיכם: "המעצר מוכיח שאף אדם לא יכול לעמוד מול מערכת".

עוד בנושא
תם המצוד: שושן ברבי נתפס באזור התעשייה בנתניה
משפחת ההרוגות על מעצר ברבי: ”מודים לשוטרים”
3 הולכות רגל נדרסו למוות בנתניה; מצוד אחר חשוד שנמלט

עדכון ראשון: 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully