וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר מועצה בשדרות חשוד שהיכה את אשתו ונמלט לחו"ל

רמי שני

20.8.2012 / 10:38

האישה התלוננה בפני שוטרים, שהגיעו לבית בעקבות קריאת השכנים, כי בעלה היכה אותה. הבעל, שהורחק מהבית בעבר, חשוד כי נמלט לחו"ל. האישה הועברה למעון לנשים מוכות

חבר מועצת עיריית שדרות חשוד כי היכה שלשום (שבת) את אשתו וברח לחו"ל. בעבר התגלעו בין בני הזוג חילוקי דעות שהתפתחו אף לעימות אלים. החשוד הורחק בעבר מהבית וקיבל גם צווי הרחקה על תנאי ואילו האישה הועברה לקבלת טיפול רפואי ומשם למעון לנשים מוכות.

שכנים, ששמעו צעקות מבית בני הזוג בשבת לפנות בוקר, הזעיקו לשם את המשטרה. האישה התלוננה בפני השוטרים שהגיעו לבית כי בעלה היכה אותה. היא הועברה לטיפול רפואי בבית חולים ברזילי באשקלון ונלקחה אחר כך למעון לנשים מוכות.

אתמול עצרה המשטרה צעיר בן 20 מעכו בחשד שתקף את גרושתו במחלקת היולדות בבית החולים בנהריה, יממה לאחר שילדה את בנה הבכור. האישה לא נפגעה, אך אחות שחשה לסייע לה נפצעה באורח קל. מאבטחי בית החולים עצרו את החשוד.

לפני כחודש נעצר גבר בשנות ה-30 לחייו בחשד שדקר את גרושתו וחטף את בנם בן השנתיים וחצי ברעננה. הגבר אותר ונעצר כשהפעוט בריא ושלם. מצבה של האישה, כבת 38, הוגדר בינוני. מחקירת המקרה עלה כי השניים התעמתו באזור התעשייה בעיר, בנוכחות בנם הפעוט. במהלך הוויכוח שלף הגבר סכין ודקר את האישה, ונמלט ברכב עם בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully