וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שהסגיר עצמו בדריסה בנתניה חשוד בהריגה

19.8.2012 / 0:03

בעוד החיפושים אחר החשוד המרכזי שושן ברבי נמשכים, החשוד יוחאי גליקסמן טוען כי כלל לא היה ברכב ומעצרו הוארך בארבעה ימים. אשתו: "ברבי ואדם נוסף קראו לו אחרי התאונה"

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

בעוד המצוד אחר שושן ברבי, החשוד המרכזי בתאונת ה"פגע וברח" בה נהרגו שלוש הולכות רגל אמש בנתניה נמשך, בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה (ראשון) את מעצרו של החשוד שהסגיר עצמו בפרשה, יוחאי גליקסמן, בארבעה ימים. המשטרה מייחסת לגליקסמן, צעיר תושב נתניה, עבירות של הריגה, שיבוש הליכי חקירה ומתן עדות שקר. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, שב החשוד על גרסתו, לפיה לא היה כלל מעורב בתאונה וכי הסגיר עצמו לידי המשטרה "לבקשת גורמים אחרים".

אשתו של גליקסמן, הנמצאת בחודש החמישי להריונה, איששה את גרסתו בעדותה במשטרה. "בעלי חזר מהעבודה בשעה 18:45, נכנס להתקלח ואמר לי: 'תעירי אותי לקידוש'", אמרה. "בסביבות 19:40 (כעשר דקות לאחר התאונה, מ.ש.) קיבלתי שלוש שיחות טלפון מאשתו של ברבי ולא עניתי. בשעה 20:01 ברבי ובחור נוסף הגיעו לבית וקראו לבעלי מהחלון".

"הם צעקו לו בקולי קולות", סיפרה האישה, "הוא ירד למטה לשוחח איתם, ואחרי מספר דקות עלה ואמר שהוא לוקח את הבחור השני כי אשתו מאושפזת בבית החולים, ויצא מהבית. כמה דקות אחר כך קיבלתי ממנו שיחת טלפון שבה הוא אמר לי - 'אני עומד להיעצר, דרסתי מישהו. התחלתי לבכות ושאלתי אותו שאלות, ואז הוא ניתק". לדבריה, "התקשרתי לברבי כדי לשאול איפה בעלי והוא לא היה זמין. בשלב הזה עוד לא ידעתי שהייתה לא רחוק מהבית שלנו תאונה בה נהרגו שלוש נשים".

נציג המשטרה אמר בדיון כי "ברור שהאופי העברייני של החשודים עובר כחוט השני דרך האירוע כולו. בין השאר בתיאום עמדות, עילת השיבוש בחקירה זועקת לשמיים וכך גם עילת המסוכנות. החשוד שלפנינו מסר שתי גרסאות. נכון לעכשיו, כשהחקירה עדיין בתחילתה הוא חשוד במעורבות בתאונה". עוד ציין נציג המשטרה כי כרגע שתי הגרסאות של החשוד נבדקות. בדיון סירב נציג המשטרה להשיב האם התאונה תועדה על ידי מצלמות אבטחה.

זעם במשפחת ההרוגות: "שיסגיר את עצמו למשטרה".
שושנה וסבטלנה יגודייב

פרקליטתו של גליקסמן, עורכת הדין תמי אולמן, ניסתה לשכנע את השופטת איטה נחמן כי מרשה לא מעורב בתאונה וכי הוא "שכב על הגדר" עבור אדם אחר. היא ניסתה לברר עם המשטרה האם החשוד שלט בפרטי התאונה לאחר שהסגיר עצמו, במטרה להוכיח כי לא כך היה. נציג המשטרה סיפר כי אשתו של גליקסמן מסרה את עדותה במשטרה. "האישה העידה שאדם הגיע אליו הביתה אתמול בערב ואמר לו לקחת את האחריות עליו", סיפרה אולמן והוסיפה: "והוא, ברוב טיפשותו עשה כן".

אחרי הדיון, אמרה אולמן כי "המשטרה מבולבלת, לא יודעת להחליט מי נהג ומוציאה בתקשורת שאדם בשם ברבי הוא שנהג. עדיף שהמשטרה תחקור". לדבריה, "הלקוח שלי חזר בו מגרסתו הראשונית וחד משמעית אומר שלא היה ברכב. הבחור היה מבולבל כשהגיע לתחנת המשטרה. הוא אפילו לא ידע את פרטי התאונה. כשהוא שמע שנהרגו בה שלוש נשים, הוא אפילו התעלף. מדובר באירוע שקשה לכולנו". לשאלה מדוע לקח על עצמו מרשה את האשמה, ענתה אולמן כי "יש אנשים קלי דעת, אפילו עד כדי כך שהם לא אחראים למעשיהם. תחת השפעה זו הוא הגיע לתחנת המשטרה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

החשוד ברבי - זוהה עם בני משפחת הפשע אבוטבול

התאונה שגרמה למותן של סבטלנה בת ה-56, בתה שושנה בת ה-25 ובת משפחתם אלכסנדרה רובינוב בת ה-67, אירעה בליל שישי בשדרות בן-צבי בנתניה, כששלוש בנות המשפחה חצו את הכביש במעצר חצייה ונדרסו למוות. על פי החשד הנהג הפוגע, שנהג במכונית מסוג אאודי, המשיך בנסיעה כמה מטרים ועצר בצד הדרך. שני בני אדם נמלטו מהמכונית.

גליקסמן כאמור שינה את גרסתו. זמן קצר אחרי התאונה, הוא הגיע לתחנת המשטרה והסגיר את עצמו. בחקירתו טען תחילה כי הוא שנהג בעת התאונה, אך כעת הוא מכחיש את הדברים. כמו כן, הוא שינה את גרסתו בנוגע לעצם נוכחותו ברכב בעת התאונה. עורכת הדין אולמן מסרה כי כבר אתמול טען בחקירתו שבזמן התאונה שהה בביתו.

במשטרה סבורים כי הנהג הפוגע הינו שושן ברבי, תושב נתניה שריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, זוהה בעבר עם בני משפחת הפשע אבוטבול. על פי החשד, ברבי נמלט מזירת התאונה, ובסביבתו סבורים כי נסה להימלט מהארץ. חזי ראובן, בן דודו של ברבי ומקורב למשפחת אברג'יל, אמר היום לוואלה! חדשות כי "בן דודי לא עשה את זה, המשטרה סתם נטפלת אליו. הוא לא יחזור ולא ימצאו אותו לעולם".

(עדכון ראשון - 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully