וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוק תבערה הושלך על מונית פלסטינית; שישה נפצעו

יהושע בריינר וניר יהב

16.8.2012 / 19:18

השישה נפצעו לאחר שבקבוק תבערה הושלך לעבר מונית בה נסעו בגוש עציון. במשטרה בודקים האם הבקבוק הושלך על ידי מתנחלים או על ידי פלסטינים שטעו בזיהוי המכונית

שישה פלסטינים נפצעו אחר הצהריים (חמישי) - שניים מהם באורח בינוני עד קשה ועוד ארבעה במצב קל - לאחר שבקבוק תבערה הושלך לעבר מונית בה נסעו, בקטע הכביש בין גבעות לכפר עציון, סמוך להתנחלות בת עין שבגוש עציון. כוחות כיבוי ומשטרה שהגיעו למקום חילצו את הפצועים מהרכב והעבירו אותם לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בירושלים.

במקביל, נמצאו בזירת האירוע עדויות לבקבוק תבערה שהתלקח וכן בקבוק תבערה נוסף שהיה מוכן להשלכה. במשטרה ובצבא בודקים כעת האם מדובר במעשה של תושב אחת ההתנחלויות שכוון נגד פלסטינים, או שמא בבקבוק תבערה שהושלך על ידי פלסטינים שסברו בטעות כי מדובר ברכב ישראלי. יצוין כי לרוב נוסעים בכביש כלי רכב ישראלים. מהמשטרה נמסר כי כל כיוני החקירה נבדקים, כולל חשד לטרור יהודי, ואת האזור סורקים כרגע צוותי חקירה וגששים.

נציג הסהר האדום בבית לחם, עבד אל-חלים ג'עאפרה, אמר כי ארבעה מהפצועים הם בני משפחה אחת, תושבי הכפר נחאלין: אב המשפחה – אימן חסן, האם ג'מילה עבד אל-חי ושני ילדיהם – אימאן ומוחמד בני הארבע. בנוסף נפצע גם נהג הרכב חסן חסן, בן 27.

ראש מועצת נחאלין אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית כי "זו פעולה פחדנית. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. המתנחלים משליכים עלינו כל הזמן אבנים ומתקיפים את הפלסטינים", הוסיף. ראש המועצה אזורית גוש עציון, דווידי פרל, אמר כי "עדיין אין ידיעה ברורה על נסיבות האירוע אך עם זאת, אם אכן מדובר בפיגוע, אנו כמובן מגנים זאת בכל תוקף. אנו מוקיעים כל טרור בין אם הוא נגד יהודים ובין אם הוא נגד ערבים".

לקריאה נוספת:
תיעוד: חיילים בבגדים אזרחיים מכים פלסטיני
עשרה פלסטינים נהרגו בתאונת דרכים בשומרון
הטרור היהודי: 12 מסגדים הוצתו – ואין נאשמים

לפניות ליהושע בריינר: joshjosh@walla.com
לפניות לניר יהב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully