וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לסוכן דוגמניות וביצע עבירות מין

רמי שני

6.8.2012 / 17:03

תושב אשדוד בן 29 נאשם כי פרץ למאגר רשות האוכלוסין כדי לאתר קרבנות פוטצניאליים, בהן קטינות, הציע להן לעסוק בדוגמנות וביצע בהן עבירות של ניסיון אונס ומעשים מגונים

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד חיים בר שלום, בן 29 מאשדוד, הנאשם כי התחזה לסוכן דוגמניות, וביצע עבירות מין בקטינות. כתב האישום מפרט שורה של 14 עבירות, בהן עבירות מין ועבירות רשת, משום שחלק מהעבירות בוצעו באמצעות האינטרנט.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בר שלום הקים אתר אינטרנט שנועד לכאורה לקדם דוגמניות ושחקניות, בשם "גולדמודל", ובו הוא הציע שירותי ייצוג. הוא יצר קשר עם נשים שונות, בהן קטינות, והציע להן עבודה בתחומי המשחק והדוגמנות, תוך ידיעה שמדובר בניצול חוסר היכרותן עם התחומים הללו, לצורך סיפוקו האישי.

בר שלום נאשם גם בעבירות של פגיעה בפרטיות ואחזקת מאגר מידע אסור. זאת, לאחר שהתברר כי הצליח להגיע אל מאגר מידע בתחום רישום האוכלוסין של משרד הפנים, ולנצל את תוכנו לצורך איתור מועמדות לעבודה כדוגמניות ושחקניות וליצור איתן קשר.

שכנע נערה להצטלם בעירום במצלמת רשת

באחד המקרים המוצגים בכתב האישום, נטען כי הוא יצר קשר עם צעירה בת 23 מאשדוד, ולאחר שקיבל ממנה את פרטיה וסייע לה למלא טפסי עבודה, הוא זייף את תעודת הזהות שלה ורכש על שמה קווי תקשורת לביתו. בהמשך, הוא הודיע לה להתייצב בבית מלון לצורך מפגש עם מעסיק אפשרי, שם ביצע בה מעשים מגונים.

מנערה אחרת, כך עולה מכתב האישום, הוא ביקש להצטלם במצלמת רשת תוך ביצוע תנועות חושניות שונות, חלקן בעירום מלא. בהמשך, הוא ניפגש עמה וניסה לאנוס אותה. לפי כתב האישום, הוא פעל באופן דומה עם צעירות רבות, ומיוחסות לו עבירות של ניסיון אונס, מעשים מגונים, ניסיון לבצע מעשים מגונים ומעשי סדום ואף איומים, קבלת דבר במרמה, הטרדות ועוד. לצד כתב האישום, שאותו ערך עורך הדין גיא זהבי מפרקליטות המחוז הדרומי, הוגשה לבית המשפט בקשה לעצור את בר שלום עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully