וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כיצד סייעו שוטרי מג"ב לעשרות טלאים בדרום?

רמי שני

26.7.2012 / 11:27

כוח של משמר הגבול פשט על דיר ביישוב חורה בעקבות דיווח של בעל עדר על גניבת טלאים בשווי 150 אלף שקלים. הם הועלו על משאית והובאו בחזרה למשק במושב בית חלקיה

צילום: דוברות מג"ב, עריכה: גדי וינסטוק

כוח של משמר הגבול החזיר במהלך היממה האחרונה למעלה מ-150 טלאים שנגנבו לפי החשד מדיר במושב בית חלקיה, סמוך לצומת מסמיה. הודעה על הגניבה, הועברה ליחידת "שחר 101" של מג"ב באזור הדרום, לאחר שתלונת בעל העדר נמסרה למשטרה.

על פי עדותו של בעל העדר, שווי הטלאים שנגנבו מגיע ל-150 אלף שקלים. פרטים על הגניבה הועברו לכלל היחידות הארציות במג"ב העוסקות בבילוש ומודיעין. אנשי היחידה בדרום, פתחו בחקירה ואיסוף מידע מודיעיני. בשעות הבוקר המאוחרות, הבינו החוקרים כי קיימת סבירות שהעדר שנגנב, הובל לישוב חורה, ליד צומת שוקת שבנגב.

בשלב זה מאמצי החוקרים התמקדו באיסוף מידע ממקורות בישוב, ובתוך זמן קצר התברר כי הטלאים אכן הגיעו לאחד הדירים במקום. שוטרי מג"ב התמקמו באזור הדיר ובמקביל הוזעק בעל העדר למקום. לאחר שהוא הגיע, נכנסו עימו השוטרים אל הדיר ושם הוא זיהה את הטלאים כשהם תשושים, רעבים וצמאים.

יצוין כי מדובר בזן מכלוא של טלאים, שטיפוחו כרוך בהשקעה רבה. שוטרי מג"ב העמיסו את הטלאים על משאית והם הובאו בחזרה למשק ממנו נגנבו לפי החשד. החשוד במעשה, תושב חורה, נעצר לחקירה. בשלב זה ידוע כי הוא אינו שייך לכנופיות המוכרות, העוסקות בגניבה וסחר בבעלי חיים, אולם חוקרי משמר הגבול אינם מוציאים מכלל אפשרות, כי האיש ביצע את המעשה בשליחות של אחת הכנופיות. החשוד יובא במהלך היממה הקרובה לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully