וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סרסור עלה לקבר בנו: "מאמינים בחפותו"

16.7.2012 / 16:29

החשוד ברצח עלה לראשונה לקבר בנו אנאס בכפר קאסם. ראש העיר נאדר צרצור: "אנו שמחים שחזר. אני לא מאמין שמי שעשה את זה הוא מהכפר". סנגורו: "הרגע הקשה ביותר עבורו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

מוחמד סרסור, החשוד ברצח בנו אנאס לפני כחודש וחצי בכפר קאסם, עלה היום (שני) אחר הצהריים לראשונה לקבר בנו, לאחר ששוחרר אתמול למעצר בית בתום 34 ימי מעצר. סרסור הגיע לבית הקברות כשהוא מלווה בבני משפחה רבים ובמאות מתושבי הכפר, ביניהם אמה של אשתו, סבתה של אנאס. הוא ישב לצד הקבר וקרא פרק בקוראן כשהוא מברר בבכי. לאחר מכן הוא אמר כי "אני רק רוצה לראות את הילדים שלי ואת אשתי", עמם נאסר עליו ליצור קשר במסגרת תנאי מעצר הבית בו הוא נתון.

ראש עיריית כפר קאסם נאדר צרצור, קרוב משפחתו שהגיע אף הוא אל הקבר עם האב, ציין כי "אנו שמחים שהוא חזר הביתה. הדבר הראשון שהוא ביקש לעשות זה לבקר את הבן שלו, שנשחט על ידי רוצח אכזר ומתועב. בשמי, בשם משפחת סרסור ובשם כפר קאסם כולו אני מתפלל לאלוהים שהמשטרה תגיע לרוצחים המתועבים". הוא הוסיף כי "ייקח לנו הרבה זמן לנקות את הכתם הזה. אני לא מאמין שמי שעשה את זה הוא מהכפר. זה לא בתרבות שלנו. אנחנו נמצאים כאן כבר 400 שנה ואף פעם לא קרה לנו מקרה כזה. אני קורא למשטרה לחקור, ולחזור בה מעמדתה שלא לאפשר למוחמד לראות את אשתו וילדיו. הוא חזק ומאמין בחפותו וכך גם הכפר כולו".

סנגורו של סרסור, עו"ד גיורא זילברשטיין, אמר מעל הקבר על מרשו כי "זה הרגע הקשה ביותר שהוא עובר. יותר קשה מכל ימי המעצר. לקחו אותו מסוכת האבלים, ביצעו בו תרגילי חקירה קשים ביותר ובכל זאת הוא לא נשבר ולא הודה במעשה שלא עשה. כיום סוף סוף מוחמד סוגר מעגל". בתום הביקור בבית הקברות הוא נסע לבית דודו בכפר קאסם, שם הוא ישהה במעצר הבית. כאמור, נאסר עליו ליצור קשר עם בני משפחתו ולבקר בביתו. מאז שוחרר אתמול שהה סרסור במעצר בית אצל קרובי משפחה בעיר טייבה ולא בכפר קאסם, וזאת על מנת לאפשר למשטרה לערער על תנאי מעצר הבית שלו, אך כיוון שהמשטרה לא עשתה כן הוא ירצה את שאר ימי מעצר הבית בכפר קאסם.

לילה סרסור, אשתו של מוחמד ואמו של אנאס, הביעה שמחה על כך שבעלה יוצא לפני תחילת הרמדאן ביום שישי, ואמרה לוואלה! חדשות כי "בשום שלב לא חשדתי בבעלי שהוא הרוצח, וגם אם הוא היו מראים לי תמונות שלו רוצח לא הייתי מאמינה. הילדים שאלו כל הזמן איפה אבא ואמרתי להם שהוא בבית חולים".

האב החשוד ברצח בנו שוחרר ממעצר: "האמת תצא לאור"
מוחמד סרסור: "עשו לי תרגילי חקירה פסולים"

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully