וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב החשוד ברצח בנו שוחרר ממעצר: "האמת תצא לאור"

15.7.2012 / 19:36

מוחמד סרסור, שבית המשפט הורה לשחררו למעצר בית, ממשיך לטעון כי לא רצח את בנו אנאס לפני כחודש בכפר קאסם. "הלב שלי עם אנאס. הוא לא מת", אמר האב בבכי בצאתו מבית המשפט

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, מיכאל ברגמן

מוחמד סרסור, ששוחרר היום (ראשון) למעצר בית לאחר שנעצר בחשד לרצח בנו, אנאס בן ה-10 לפני כחודש בכפר קאסם. בצאתו מבית משפט השלום ברמלה, פרץ סרסור בבכי ואמר: "יש אלוהים. הלב שלי עם אנאס, הוא לא מת".

סרסור, שבית המשפט נעתר לבקשת פרקליטו, עורך הדין גיורא זילברשטיין, והורה לשחררו למעצר בית בבית דודו בטייבה במקום לביתו בכפר קאסם, טען לחפותו. "לכל אורך הדרך אמרתי להם (לחוקרים – מ.ש) שלא אני רצחתי אותו. אני רק רוצה ללכת לקבר שלו", אמר האב והתחבק עם בני משפחתו שליוו אותו.

השחרור התאפשר לאחר שהשופט הורה על עיכוב השחרור ב-24 שעות, כדי לאפשר למשטרה לערער על ההחלטה.

מוחמד סרסור בית משפט לוד. יותם רונן, יותם רונן
"לא רצחתי". מוחמד סרסור בבית המשפט, היום/יותם רונן, יותם רונן

סרסור, שהוחזק במעצר במשך 43 ימים – מאז שנעצר בחשד לרצח בנו, אמר כי "מהיום הראשון שעצרו אותי טענתי שאני חף מפשע. לא נפלתי ולא נשברתי, למרות כל הלחץ שהפעילו עליי כדי להודות בדבר שלא עשיתי. אני מאמין באלוהים, אני חף מפשע והאמת תצא בסוף לאור".

למרות התנגדות המשטרה, בכוונת סרסור לעלות לקבר בנו, כדי "לקרוא קוראן ולהתאבל, בלי אזיקים". שוטרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז, החוקרים את הפרשה, חוששים כי סרסור יגרום בכך לשיבוש החקירה. השופט עיכב את מתן האישור לאב לעלות לקבר הבן ב-24 שעות, כדי לאפשר למשטרה לערער על ההחלטה, בנוסף להחלטה לשחררו למעצר בית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סימני אלימות קשים על גופת הבן

גופתו של אנאס סרסור בן ה-10 נמצאה ביום חמישי, 31 במאי, סמוך לביתו שבכפר קאסם כשעליה סימני אלימות קשים. מחקירת הרצח שהוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, בפיקודו של ניצב משנה יגאל בן שלום, עלה כי בסביבות השעה 20:00 יצא הילד לבית דודו השכן.

בסביבות השעה 22:00 הודיע האב על היעלמותו של הבן בתחנת המשטרה בראש העין. בבסיס הסתירות בעדותו של האב נמצאות בידי צוות החקירה בימ"ר עדויות לכך שבין השעה 21:00 ל-22:00, נעדר האב מהבית. על פי העדויות, הילדים האחרים שהיו בבית קראו במהלך השעה לאב, אך הוא לא ענה. האב הכחיש זאת בחקירתו, וטען שבסך הכל שהה בקומה התחתונה.

הסנגור: ערכו לו תרגילי חקירה פסולים

במהלך הדיונים בדבר הארכת מעצרו של האב העלו פרקליטיו טענות קשות בנוגע לתנאים שבהם הוחזק מאז שנעצר, ועל תרגילי חקירה פסולים, לכאורה, שביצעו החוקרים. בין היתר, נלקח סרסור לקבר בנו בכפר קאסם. לטענת סנגוריו, הדבר נעשה בניגוד לרצונו ולמרות מחאותיו. בסופו של דבר, בעקבות סירובו, סרסור נשאר ברכב המשטרתי.

במשטרת מחוז מרכז סירבו אמנם להגיב לטענות, אך מאז הדיון בנושא ונזיפת השופט, חל שיפור בתנאיו סרסור.

פרשת רצח הילד אנאס סרסור:
אביו של אנאס סרסור שוחרר למעצר בית בטייבה
המשטרה תבקש לשחרר האב החשוד ברצח בנו בכפר קאסם
האב החשוד ברצח בנו: "עשו לי תרגילי חקירה פסולים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully