וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגה בפרו למנוחות: "תכריכים במקום שמלה לבנה"

שלומי גבאי

13.7.2012 / 13:10

כאלף בני אדם השתתפו בהלוויתה של ימית לינאל, שנהרגה בתאונה בפרו, ונקברה לצד אחיה שמת ממחלה קשה לפני כשנתיים. "זה לא טבעי שסבתא קוברת שני נכדים", אמרה סבתה מרים

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, מיכאל ברגמן)

כאלף בני אדם ליוו היום (שישי) למנוחות את ימית ליניאל, בת 22, שנהרגה השבוע בתאונת האוטובוס בכביש שבין הערים לימה וקוסקו בפרו. ימית נקברה בבית העלמין בכוכב יאיר לצד אחיה ערד, שהלך לעולמו לפני כשנתיים ממחלה קשה.

"במקום להוביל אותך בשמלה לבנה לחופה, אני קובר אותך עם תכריכים. אומרים שברק לא מכה פעמיים. במשפחתנו הוא היכה פעמיים וכואבות מאד", ספד לה אביה. "זה לא טבעי שסבתא קוברת שני נכדים", אמרה הסבתא מרים. בשם בן זוגה יאיר אביב, שנפצע בתאונה ועדיין נמצא בפרו, נשא דברים אחיו עידו. בן הזוג מסר את אהבתו לימית ולמשפחה האבלה, ואחיו סיפר כי הוא עשה הכל כדי להציל אותה.

הלוויתה של ימית ליניאל שנהרגה בתאונה בפרו. שלומי גבאי
"אצלנו הברק היכה פעמיים". ההלוויה היום/שלומי גבאי

המשתתפים בהלוויה ציינו כי ימית היתה אמנית בנפשה ובליבה וטיפלה רבות באחיה לפני שנפטר. האחות הקטנה עדי סיפרה בהלוויה כי היא עשתה אתמול על היד קעקוע של שתי ציפורי דרור לזכר האחים שלה, ואמרה כי היא "בטוחה שהם יפגשו למעלה וישמרו על המשפחה". בסיום ההלוויה הוקדש לה השיר "פרח" של יהודה פוליקר.

ימית יצאה לטיול בדרום אמריקה לפני שלושה חודשים, שם הצטרפה לבן זוגה מזה שנה וחצי. בני המשפחה סיפרו כי השניים רצו להתחתן חודשים ספורים לאחר חזרתם לארץ, ותכננו להקדים את שובם על מנת להפתיע את הוריה עם הבשורה. בני המשפחה סיפרו עוד כי התאונה אירעה אחרי שהשניים נסעו במשך כמה שעות באוטובוס, ומסיבה שאינה ברורה כלי הרכב התהפך.

הלוויתה של ימית ליניאל שנהרגה בתאונה בפרו. שלומי גבאי
הלוויתה של ימית ליניאל שנהרגה בתאונה בפרו/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully