וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט ביום שאחרי: "כשיודעים את האמת ישנים טוב"

יממה לאחר שזוכה מרוב האישומים נגדו, יצא ראש הממשלה לשעבר מביתו והביע שביעות רצון מהכרעת הדין. אתמול הגיעו לבית מכריו של אולמרט וכן חברי כנסת שבאו לברכו

אבי כהן

(צילום: אבי כהן)

"כשיודעים את האמת ישנים טוב", כך אמר הבוקר (רביעי) ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לכלי התקשורת בצאתו מביתו, על פי דיווח בגלי צה"ל. אתמול זוכה אולמרט מהאישומים נגדו בפרשות ראשונטורס ומעטפות הכסף, אולם הורשע בסעיף הפרת אמונים בפרשת מרכז ההשקעות.

אתמול בתום הקראת הכרעת הדין הכריז אולמרט: "בתום למעלה מארבע שנים, הסתיים ההליך המשפטי בהחלטה שהיום בית המשפט המחוזי פרסם. לא היו מעטפות כסף, אין מעטפות כסף, בית המשפט הכריע בצורה החד משמעית - אין מעטפות כסף". הוא אף התייחס להרשעתו ואמר כי "בית המשפט החליט שהפרתי אמונים בהקשר זה. אני מכבד את החלטת בית המשפט, אני אפיק ממנה את הלקחים המתחייבים. אני רוצה להזכיר לכם שבית המשפט אמר שהייתה כאן אי-תקינות פרוצדורלית, לא שחיתות. לא נהניתי מדבר. אני מכבד את הערת בית המשפט".

הכרעת הדין המלאה של אולמרט

אתמול, לאחר הכרעת הדין, הגיעו לביתו של אולמרט במוצא אזרחים ואנשי ציבור על מנת לברכו. אזרחים רבים אף הביאו אמש זרי פרחים לביתו של אולמרט. "מאמינים בך", קראו לעבר הבית.

אהוד אולמרט יום לאחר הכרעת הדין במשרדו בתל אביב, יולי 2012. יותם רונן
קיבל אתמול מבקרים. אולמרט היום/יותם רונן

בין המבקרים, היו חברי הכנסת רוני בר-און ודליה איציק (קדימה), ומאמן נבחרת ישראל בכדורגל בעבר, אברהם גרנט. "בסך הכל אושר גדול היום, המשפחה מאושרת, הוא מאושר. כל חשבונות הנפש, וכל מי שצריך לעשות חשבונות נפש, יהיו בבוא העת", אמר ח"כ בר-און בפתח ביתו.

ח"כ איציק ציינה כי אולמרט עובר תקופה מאוד קשה. "אני באה לתת חיבוק לחבר שאני מאוד אוהבת. אני שואלת את עצמי מי היה מצליח לעבור את זה? אף אחד לא היה מצליח לעבור את זה, רק הוא. היכולות שלו, עצבי הברזל שלו, הכוחות שלו, ראיתי אותם כשהוא ניהל שתי חזיתות, גם בדרום וגם בצפון, בנוסף לזה חוטף מחלה ומנהל את הפרשיות האלו בלי סוף, ועושה דברים שאי אפשר לדבר עליהם עדיין עכשיו, ושומר על עצבי ברזל. אז אני באה לתת חיבוק", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully