וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון דנקנר: "על פרקליט המדינה להתאבד"

10.7.2012 / 9:41

העיתונאי אמנון דנקנר, חברו הטוב של אהוד אולמרט שזוכה מפרשות ראשונטורס וטלנסקי, אולם הורשע בפרשת מרכז ההשקעות, אמר לאחר מתן הכרעת הדין כי "זהו יום מאושר"

דניאל בוק, סטלינק

(צילום: דניאל בוק, סטלינק; עריכה: גדי וינסטוק)

הכרעת הדין במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לפיה הוא זכאי בפרשת ראשונטורס וטלנסקי ואשם בפרשת מרכז ההשקעות, גררה תגובות נלהבות בקרב חבריו. חברו הטוב של אולמרט, העיתונאי אמנון דנקנר, אמר לאחר מתן הכרעת הדין כי "על פרקליט המדינה לא רק להתפטר, אלא להתאבד".

מיוחד: הכרעת הדין המלאה במשפט אולמרט

דנקנר המשיך ואמר כי "זהו יום מאושר. כל מה שטענו הוכח. לבי עולה על גדותיו כשאני חושב על מה שחברי הטוב והיקר עבר בשנים האלו, ואיך זה נגמר. זה נגמר נהדר והיה מיותר". עוד אמר דנקנר, כי "אני חושב שגם התקשורת שהתנפלה על אהוד אולמרט וצידדה בעמדת הפרקליטות, וגם הפרקליטות עצמה, חייבת לחשוב איך הם התנהגו ואיך העבירו שבעה מדורי הגיהנום אדם שלא היה צריך לעבור את זה". דנקנר הוסיף: "התכתבנו הבוקר. הייתה לי תחושת בטן, לאולמרט לא הייתה. הוא הגיע, ניצח. אני שמח בשמחתו. זה יום נפלא".

דנקנר תקף בחריפות את לדור: "פרקליט המדינה הזה גרם בעדות המוקדמת של פרשת טלנסקי שראש הממשלה יתפטר. הוא הביא לכך שחיי מליוני ישראלים שונו. לדעתי לרעה. הוא עשה פוטש משפטי. זו לא הפעם הראשונה שאני מטיח מילים קשות. הם יכולים להתבייש ולעשות חשבון נפש".

דנקנר התייחס גם לבני משפחתו של אולמרט ואמר: "היה גיהנום, עכשיו גן עדן. היה קשה לראות את הסבל שעברו אהוד ועליזה. היה קשה לראות את הסבל, את הרדיפה והשנאה, את ההצקה והלעג. עכשיו קל. עכשיו אנחנו הלועגים".

יצחק לבני, חבר נוסף של אולמרט אמר: "היכולת והתוקף של בית המשפט התבטאה היום ויש שופטים בירושלים. בסופו של דבר האמת יצאה לאור וזה מה שקובע. לא הייתי רוצה להכפיש את מערכת המשפט".

בית המשפט המחוזי בירושלים בראשות השופטת מוסיה ארד זיכה את אולמרט מכל האישומים נגדו בפרשות "ראשונטורס" ו-"מעטפות הכסף" (הידועה גם כפרשת "טלנסקי") והרשיע אותו בעבירה של הפרת אמונים בפרשת "מרכז ההשקעות". ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, שולה זקן, הורשעה בעבירות של קבלת דבר במרמה והפרת אמונים בפרשת "ראשונטורס".

משפט אולמרט - כותרות אחרונות
אולמרט זוכה בפרשות ראשונטורס ומעטפות הכסף, הורשע במרכז ההשקעות
אולמרט על דוכן הנאשמים: מי ומי בפרשות המרמה
משפט אולמרט: שש שנות חקירה פלילית נגד ראש ממשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully