וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס פעמיים בשכרות בשעה

בפעילות אכיפה של אגף התנועה בסוף השבוע האחרון אותרו מאות נהגים שיכורים, נפסלו עשרות רשיונות נהיגה והושבתו 62 כלי-רכב. אחד אף החליט לבחון עירנות המשטרה

משטרת התנועה ביצעה במהלך שישי-שבת אכיפה ממוקדת כנגד נהגים מסוכנים ובמסגרתה הביאה לעצירת נהגים שיכורים ואחרים המסכנים את המשתמשים בדרכים. על פי אגף התנועה, אותרו 119 נהגים שיכורים, הושבתו 62 כלי-רכב, נפסלו 95 רשיונות נהיגה ושבעה נהגים נעצרו. כך מוסר פקד זיווין פריידין.

כמו בכל מבצע אכיפה, נרשמו כמה מקרים שחייבו פעילות אגרסיבית יותר מצד משטרת התנועה. כך לדוגמא בפעילות של מחוז זבולון בכביש 4 עכבה המשטרה נהג כבן 38 שהתבקש לבצע בדיקת ינשוף לאומדן רמת אלכוהול בדמו. בעת הבדיקה החל הנהג לתקוף את השוטר, רץ לרכבו ונמלט עם הרכב מהמקום תוך שהוא מסכן עוברי אורח. באופן לא מפתיע, ניסיון ההמלטות לא ארך זמן רב, שכן בכניסה לכפר גדידה פגע בעמוד עם רכבו ונלכד. בבדיקה עלה כי לנהג אין רשיון מזה שמונה שנים והינו פסול לנהיגה על ידי בית המשפט. הנהג נעצר ונכלא.

פעם שלישית חוזרים הביתה ברגל. בכביש 20 על מחלף השלום, נלכד נהג שיכור כבן 27 שהחליט לבדוק היטב את ערנות משטרת התנועה בתוך 60 דקות בלבד. בעת עיכובו, התברר לשוטרים כי הנהג נעצר כשעה קודם לכן עם 770 מ/ג בדמו ורשיונו ניטל ממנו. קצין תנועה ערך לו שימוע במקום והשבית את רכבו.

באירוע נוסף באיזור חיפה והכרמל נתפסה נהגת שיכורה שהתחזתה לאחותה ומעולם לא החזיקה רשיון נהיגה. לדברי משטרת התנועה, מדובר בבחורה בת 21 תושבת קרית-גת שזו הפעם השניה שבה היא נעצרת בשבועיים האחרונים, על אותה העבירה. בבדיקה שביצעו לה השוטרים התגלה בדמה רמה של 305 מ/ג. הרכב אשר היה רשום על שם בן זוגה נגרר מהמקום והוא זומן לשימוע.


עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully