וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס באזהרה לחמאס: "כל טיל על ישראל - יפגע בכם"

הנשיא התבטא נחרצות בנושא ההסלמה בדרום, ופנה לארגון המושל בעזה: "האיפוק לא יימשך זמן רב וככל שתקדימו להבין זאת, כך ייטב". לדבריו, "עלינו להצדיע לאמהות וילדי הדרום"

"אני מבקש לפנות לחמאס ולומר להם בקול רם וברור: עליכם להבין כי ירי על ישראל כמוהו כירי על תושבי עזה, וכל טיל שנופל בשטחי ישראל יפגע בראש ובראשונה בכם. ישראל יצאה מעזה, אף חייל ישראלי לא נמצא בשטח זה, אז מדוע אתם יורים? מה התכלית? אתם חושבים שנמשיך לשבת בשקט בעוד אתם משגרים טילים? הריסון והאיפוק לא יימשכו עוד הרבה זמן וככל שתקדימו להבין זאת, כך ייטב", כך אמר היום (ראשון) נשיא המדינה, שמעון פרס, בנאום בפתיחת עצרת הסוכנות היהודית הנערכת בירושלים. פרס הוסיף וקרא לאנשי הארגון: "הפכתם את עזה למקום בלתי נשלט, למרכז טרור, לסבל של אמהות וילדים פלסטינים והאחריות לכך מוטלת על כתפיכם".

נשיא המדינה שמעון פרס נואם בפני עצרת הסוכנות היהודית. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה שמעון פרס נואם בפני עצרת הסוכנות היהודית/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

פרס ביקש להביע בדבריו הזדהות עם תושבי הדרום, ואף אמר כי "עלינו להצדיע לאומץ ליבם של אמהות וילדי עוטף עזה, אשר עוברים ימים ולילות לא פשוטים, ללא עצימת עין, תחת אש הטילים מעזה. כוחו ועוצמתו של עם ישראל ושל צה"ל נעוץ בכושר עמידתם של תושבינו האמיצים. אנחנו יכולים לעצור את ירי הטילים ונעצור אותם", הדגיש.

נתניהו: "צה"ל יגיב בעוצמה אם יזדקק לכך"

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר בקצרה בפתח ישיבת הממשלה למצב הביטחוני באזור, ואמר כי "צה"ל יפעל בעוצמה גבוהה יותר אם יזדקק כדי להשיב השקט לגבול הדרום".

על אף הדיווחים על הפסקת אש חד צדדית מצד חמאס, יורטו אמש חמש רקטות גראד שנורו לעבר אשקלון. בשעות הערב בכיר חמאס, אימן טהא, התבטא הערב באתר הפלסטיני "אל-קודס" ואמר כי ישראל וחמאס גיבשו הסכם חדש להפסקת אש ברצועת עזה. לדבריו, ההסכם גובש בתיווך מצרים וטרם הוחלט מתי ייכנס למועד. "הפסקת האש תיכנס לתוקפה בצורה הדרגתית", הוסיף. לדברי גורם בטחוני בכיר, חמאס הודיע על הפסקת אש חד צדדית במספר ערוצים ובצה"ל מעריכים כי בשעות הקרובות יימשכו שיגורים נקודתיים, "אך בפועל נגיע לרגיעה". הוא הוסיף כי "אם השיגורים יימשכו - צה"ל לא יהסס לפגוע במי שמשגר את הרקטות". מוקדם יותר אתמול, בהערכת מצב שקיים שר הביטחון, אהוד ברק, בקריה בתל אביב, קבע הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, כי שקט ייענה בשקט ואש ייענה באש".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully