וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב האישום בפרשת האונס בגן העיר הודלף לרשת

על אף שהוטל צו איסור פרסום חריג על כתב האישום שהוגש נגד אחמד בני ג'אבר, באשמת אונס ותקיפה של בני זוג בשירותי חניון גן העיר לפני כחודש, לרשת עלה כתב האישום המלא

למרות צו איסור הפרסום שהוטל על מקרה האונס בחניון גן העיר בתל אביב בחודש שעבר, כתב האישום הודלף אתמול (שני) לרשת. כבר שלשום עלה לרשת פוסט שנכתב בנושא והופץ בפייסבוק, והיום צורף לפוסט כתב האישום המלא שהוגש נגד אחמד בני ג'אבר, פלסטיני בן 21, בגין תקיפת בני הזוג הצעירים.

דובר משרד המשפטים, עו"ד משה כהן, אמר בתגובה כי כתב האישום אסור לפרסום על פי החלטת בית המשפט. "כל הפרה של אותו צו היא עבירה פלילית ופרסום כזה יכול בהחלט לגרום לנקיטת הליכים פליליים", הוא ציין. את תגובתה של עורכת דינה של המתלוננת, רוני אלוני סדובניק, לא ניתן היה להשיג עד לרגע זה.

תושבות תל אביב פוחדות: "מסוכן להסתובב כאן". דניאל בוק
זירת האירוע, חניון גן העיר/דניאל בוק

במסגרת הבקשה הנדירה של הפרקליטות, אותה קיבל בית המשפט, גם על המתלוננת נאסר לעיין בכתב האישום שהוגש נגד תוקפה. הפרקליטות טענה כי חשיפת פרטי כתב האישום עלולה להוביל לפגיעה במתלוננים, וזאת למרות העובדה שכבר פורסמו פרטים רבים הנוגעים לפרשה, וגם שמו של הנאשם כבר הותר לפרסום.

השופטת מיכל אגמון-גונן קיבלה את הבקשה, לאחר שהביעה חשש כי זהותם של המתלוננים תיחשף, לא בהכרח על ידי כלי התקשורת, ולכן היא התירה רק לפרסם כי ג'אבר הנאשם ביצע מספר מקרי אונס תוך התעללות ופגיעה במתלוננת, ותוך איום בנשק קר. כמו כן, ג'אבר נאשם בביצוע מספר מעשי סדום וניסיונות לבצע מעשי סדום, ובביצוע מעשים מגונים ואיומים על חייהם של המתלוננים. עם זאת, בית המשפט סירב לאפשר לפרסם את השתלשלות האירועים באותו הלילה.

אחמד בני ג'אבר. ספק 500
החשוד באונס, אחמד בני ג'באר, בבית המשפט/ספק 500

על פי הפרטים שהתפרסמו בפרשה, האירוע התרחש לפנות בוקר בליל שישי לפני מעט יותר מחודש, כאשר על פי החשד, הגיעו שני הצעירים, בני 17 ו-18, לשירותי הנשים בחניון של מתחם גן העיר שבלב תל אביב. שם, החשוד, שככל הנראה עקב אחריהם, היכה את שניהם, אילץ אותם באיומי סכין לקיים ביניהם יחסי מין ואז אנס את הצעירה לעיני חברה.

החשוד נלכד כעבור כמה ימים לאחר חיפושים נרחבים סמוך למקום האירוע, והמשטרה הצליחה לקשר אותו למעשה באמצעות טביעות אצבע וממצאי DNA שנמצאו בזירה. בהמשך הוא גם זוהה במסדר זיהוי על ידי המתלוננים. ג'אבר הכחיש את המעשה, וטען כי רק שדד את בני הזוג ולא תקף אותם מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully