וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שתי צעירות מהצפון נאנסו בידי זוג גברים

קובי דוד

20.5.2012 / 21:18

המשטרה חושדת כי שתי צעירות שטיילו לפנות בוקר בחורשה באזור רמת ישי נאנסו על ידי שני גברים. לפי החשד, השניים הבריחו באיומים שני גברים שליוו את הצעירות. חשוד אחד נעצר

המשטרה חושדת כי שתי צעירות, בשנות העשרים לחייהן, נאנסו לפנות בוקר (ראשון) בחורשה באזור רמת ישי.

שתי הצעירות התלוננו כי אמש הן יצאו לטייל בחורשה עם שני גברים. לדבריהן, שני אלמונים שבאו למקום בשלב מסוים הבריחו באיומים את הגברים שהתלוו אליהן. הגברים, שבאו למקום עם מכונית, נטשו אותה במקום וברחו, והחשודים, לכאורה, אנסו את שתי הצעירות שנותרו מאחור, ולאחר מכן עזבו את המקום. לפי שעה, נראה כי שני החשודים באונס לא איימו על שתי הצעירות בנשק.

חורשה ליד הישוב מטע בה נדקרה צעירה וחברתה נעדרת, דצמבר 2010. אורי לנץ
המשטרה ממשיכה בחיפושים אחרי החשוד השני/אורי לנץ

במשטרת מגדל העמק נפתחה חקירה בנושא תוך הוצאת צו איסור פרסום על חלק מהפרטים. חשוד אחד נעצר עד כה. החשוד, בשנות העשרים לחייו, תושב אחד היישובים באזור, הובא בפני שופט, ומעצרו הוארך בארבעה ימים, עד יום חמישי.

במשטרה אומרים כי יחד עמו נתפס הרכב החשוד שנגנב מזירת האונס. משעות הבוקר, שוטרים עושים חיפושים נרחבים כדי לאתר את החשוד הנוסף.

מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בתל אביב האריך בשלושה ימים נוספים את מעצרם של שלושת הנתינים האריתראים החשודים באונס נערה בשכונת שפירא בתל אביב בערב יום העצמאות. בגלל חומרת האירוע, הוטלה החקירה על צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח, והוצא צו איסור פרסום למקרה, אשר הוסר לפני מספר ימים. על פי המשטרה, גובשו ראיות וממצאים הקושרים את החשודים למעשים. החשודים אף שחזרו את העבירות.

בשל ריבוי מקרי האלימות: עליה בפניות ללימודי הגנה עצמית
שלושה פליטים אריתראים חשודים בשוד ובאונס ביום העצמאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully