וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברחובות: נער בן 17 נדקר למוות, חשוד נעצר

6.5.2012 / 3:19

עדי ראייה למעשה סיפרו כי הנער, אורגיל מואטי, ברח משלושה אלמונים שרדפו אחריו ואז נדקר למוות. הוא מת מפצעיו בבית החולים. הבוקר נעצר נער בן 17 בחשד למעורבות במעשה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק)

גל האלימות נמשך: אורגיל מואטי, תושב רחובות בן 17, נדקר הלילה (ראשון) למוות בפארק שרונה בעיר. לדברי עדי ראייה, מואטי, המוכר למשטרה, נרצח לאחר מרדף שניהלו אחריו שלושה בני אדם. בשעות הבוקר, נעצר קטין בן 17 בחשד למעורבות במעשה, לאחר שעדי הראייה העידו על מעורבותו. הקטין נחקר כעת בתחנת המשטרה ברחובות, ובמהלך הלילה תושאלו העדים לאירוע. במקביל, ממשיכה המשטרה לחפש אחר חשודים נוספים.

המקרה אירע בסמוך לשעה 02:00 בלילה. צוותי מגן דוד אדום הוזעקו למקום הדקירה, ברחוב פרשני אברהם בעיר, העניקו לנער טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא פצוע באורח קשה מאוד וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. ממגן דוד אדום נמסר, כי מואטי הובהל לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, אולם בכניסה אליו איבד את הדופק. עוד נמסר כי הצוותים הרפואיים ניסו לבצע בו החייאה נוספת אבל הוא מת מפצעיו.

לדברי מפקד תחנת משטרת רחובות, סגן ניצב יאיר חצרוני, "צוות שהגיע למקום הבחין בפצוע שוכב על הרצפה עם מספר פצעי דקירה כשהוא מתבוסס בדמו. הוא טופל במקום על ידי מגן דוד אדום ופונה לבית החולים. בהמשך דווח לנו שנפטר מפצעיו".

זירת הרצח רחובות  ,מאי 2012. קובי אליהו
"מצאנו אותו מתבוסס בדמו". המשטרה חוקרת את זירת האירוע, הבוקר/קובי אליהו

שלושה נערים שנכחו בפארק בעת המקרה סיפרו כי הבחינו בנער רץ, כשאחריו רודפים שלושה בני אדם. מיד לאחר מכן, סיפרו, נשמעו זעקות כאב מכיוונו. הנערים הזעיקו עזרה, בעוד ששלושת החשודים ברחו מהמקום. "אנחנו בודקים כעת מספר כיווני חקירה ומתשאלים עדים מהאירוע", אמר חצרוני. "החקירה הועברה לימ"ר שפלה בראשות רב פקד חיים שרייבהנד, בשיתוף שוטרי תחנת רחובות".

זהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות, ושכן של המשפחה, סיפר לגלי צה"ל על המקרה. "מפרטים ראשוניים שאנחנו יודעים זה מקרה כואב מאוד. זה ילד מקסים ולא כמו שציירו אותו. בכיתה ט' עשה בגרות במתמטיקה והיו לו בעיות משמעת. המשפחה כואבת מאוד, לא מעכלת את האסון שקרה להם במרחק של כ-20 מטר מהבית. היה ויכוח בפארק ודקרו אותו ממש בפתח גן ילדים".

ארבעה קורבנות בסוף שבוע אחד

אורגיל מואטי מצטרף לשלושה קורבנות נוספים שקיפחו את חייהם בגל האלימות של סוף השבוע האחרון. אתמול לפנות בוקר נדקר למוות בבאר שבע גדי ויכמן, בן 36, על פי החשד לאחר שביקש מנערים שהרעישו ליד ביתו לשמור על השקט. ויכמן הותיר אחריו אישה, שנאלצה לצפות במקרה, ושני ילדים - בהם בתו בת השנתיים, שחגגה את יום הולדתה מוקדם יותר באותו היום.

ביום שישי נורה למוות רומן קדינסקי, בן 27, שהיה נתון במעצר בית בבת ים. קדינסקי נורה על ידי אלמוני שטיפס על קירות הבניין מבחוץ וירה בו לתוך הבית. תחילה נפצע הצעיר באורח קשה ופונה לבית החולים וולפסון, שם נפטר לקראת הצהריים מפצעיו. כמו כן, צעיר בן 19 מנצרת מת גם הוא ביום שישי האחרון לאחר שנדקר בפלג גופו העליון. הצוות הרפואי בבית החולים האנגלי בעיר ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. שוטרי תחנת משטרת נצרת פתחו בחקירת האירוע, אך טרם נעצרו חשודים במעורבות במעשה.

לקריאה נוספת
תיעוד: שעות אחדות לפני הרצח גדי ויכמן חגג יום הולדת לבתו
אשת הנרצח: "זה יום שהחל ביום הולדת ונגמר ברצח"
צעיר שהיה נתון במעצר בית נורה למוות בבת ים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully