וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר שהיה נתון במעצר בית נורה למוות בבת ים

4.5.2012 / 13:20

המשטרה מחפשת אחר אלמוני שטיפס הלילה על קיר בית של צעיר בבת ים וירה בו למוות. הצעיר, שתחילה נפצע קשה ומת מאוחר יותר מפצעיו, היה במעצר בית בשל עבירות סמים

צעיר בן 27 שהיה נתון במעצר בית נורה למוות הלילה (שישי) בבת ים על ידי אלמוני שטיפס על קירות הבניין מבחוץ וירה בו לתוך הבית. תחילה נפצע הצעיר באורח קשה ופונה לבית החולים וולפסון, שם נפטר לקראת הצהריים מפצעיו. הערב הותר לפרסום כי מדובר ברומן קדינסקי, תושב בת ים.

בית המשפט שחרר לאחרונה את קדינסקי למעצר בית, לאחר שנעצר בגין עבירות סמים והחזקת נשק. המשטרה פתחה בחקירת המקרה אך זהות היורה טרם ברורה. בעקבות הרצח, הוקם במרחב איילון של מחוז תל אביב צוות חקירה מיוחד בפיקודו של ניצב-משנה יהודה דהאן.

לפני כשבוע, ביום העצמאות, נמצאו בנתניה בני זוג בשנות ה-80 לחייהם כשעליהם סימני ירי והם ללא רוח חיים. המשטרה חושדת כי מדובר ברצח והתאבדות וכי היה זה הבעל שירה באשתו, אשר התגלתה אצלה מחלה סופנית, ולאחר מכן ירה בעצמו. בזירה נמצא מכתב מנומק שבו נכתב כי בני הזוג החליטו יחד לשים קץ לחייהם עקב מצבה הבריאותי והייסורים של האישה. שכנים של בני הזוג סיפרו כי האישה אכן הייתה חולה במחלה סופנית ולאחרונה חלה הידרדרות במצבה הנפשי והבריאותי, וכן שהגבר החזיק אקדח ברישיון.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח והתאבדות: בני 80 נמצאו ירויים בנתניה
מאסר עולם לרוצח חברתו שהחביא גופתה בשטיח
הרצח בנהריה: החשוד העיקרי - שוטר מג"ב לשעבר

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully