וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות: בני 80 נמצאו ירויים בנתניה

שלומי גבאי

26.4.2012 / 12:46

זוג הקשישים נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברחוב המלכים בנתניה, עם סימני ירי. מפקד המשטרה מסר כי ככל הנראה אצל אחד מבני הזוג התגלתה מחלה סופנית. מכתב התאבדות נמצא בזירה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: טל רזניק)

חשד לרצח והתאבדות בנתניה: שני קשישים בשנות ה-80 לחייהם נמצאו בצהריים (חמישי) ללא רוח חיים ברחוב המלכים בנתניה, כשעליהם סימני ירי. רופא שהוזעק למקום קבע את מותם. כוחות משטרת נתניה והמחלקה לזיהוי פלילי החלו בבדיקת הזירה.

מפקד משטרת נתניה ניצב משנה, אלון אריה, מסר לוואלה! חדשות כי ככל הנראה מדובר בזוג מבוגרים שאצל אחד מהם התגלתה מחלה סופנית. ככל הנראה היה זה הבעל שירה באשתו, אשר אצלה התגלתה המחלה, ולאחר מכן ירה בעצמו. בזירה נמצא מכתב מנומק שבו נכתב כי בני הזוג החליטו יחד לשים קץ לחייהם עקב מצבה הבריאותי והייסורים של האישה. מחקירה ראשונית עולה כי לבני הזוג שלושה ילדים: שני בנים המתגוררים בארץ ובת המתגוררת בארצות הברית.

לפי עדויות השכנים, האישה הייתה חולה במחלה סופנית ולאחרונה חלה הידרדרות במצבה הנפשי והבריאותי. הגבר החזיק אקדח ברישיון. השכנים מעידים כי בסך הכל, בני הזוג היו אנשים נורמטיביים שנראו הרבה יחד. אחד מהבנים של הזוג הגיע לדירה, נראה המום והסתגר וסרב לדבר.

בחודש דצמבר האחרון עלה חשד לרצח והתאבדות בקריית מוצקין: משה ג'מבר, בן 48, הגיע על פי החשד לדירת גרושתו, אביבה ג'מבר בת ה-45 והביע את רצונו לחזור לחיות עמה. לאחר שסירבה שלף את אקדחו, ירה בה למוות ואז ירה בעצמו. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לדירה קבע את מותה של האישה ופינה את הגבר במצב קשה עד אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר הוא מת מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully