וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע בכפר סבא: נהג מונית נדקר על ידי פלסטיני

24.4.2012 / 9:06

החשוד בדקירה, תושב רמאללה, נמלט תחילה מהזירה ובהמשך נעצר. מחקירת המשטרה עולה כי הוא לא שדד את נהג המונית. צוות מד"א פינה את הנהג במצב בינוני לבית החולים מאיר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

נהג מונית בן 30 נדקר הלילה (שלישי) על ידי פלסטיני ברחוב בן יהודה בכפר סבא, ונפצע באורח בינוני. תחילה נמלט החשוד בדקירה מהזירה, וכוח משטרה מתחנת כפר סבא, יחד עם נהגי מונית נוספים, פתחו בחיפושים. בתום מרדף קצר, החשוד נעצר והועבר לחקירת השב"כ. קיים חשד שמדובר באירוע על רקע לאומני.

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד, תושב רמאללה, עלה על המונית בתל אביב וביקש לנסוע לכפר טובה. בסביבות השעה 1:30 באזור כפר סבא, הוא שלף סכין ודקר את הנהג. כפי הנראה, הדוקר לא שדד את נהג המונית.

צוות של מגן דוד אדום פינה אותו המונית הפצוע לבית החולים מאיר בעיר. מבית החולים נמסר כי הנהג נמצא במצב בינוני-קשה, הוא סובל מפגיעות בבטנו, ונפגע באיברים פנימיים, והוא הוכנס בעקבות זאת לחדר הניתוח.

הפרמדיק: הוא נראה נסער

תומר פיין, פרמדיק של מד"א שהיה במקום סיפר: "בשעה 1:36 בלילה קיבלנו קריאה על נהג מונית שנדקר מספר דקירות. מצאנו גבר כבן 30 כשהוא דקור בפלג גופו העליון. הוא נראה נסער וסיפר שנדקר על ידי נוסע שהסיע. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב בינוני. המשטרה הגיעה יחד איתנו".

ביום חמישי האחרון, הותקפו בדקירות שלושה תלמידי ישיבה שחזרו מקבר שמעון הצדיק שבשכונת שייח' ג'ראח (שמעון הצדיק). על פי החשד, השלושה הותקפו על ידי שני גברים ערבים, שנמלטו מהמקום ומאוחר יותר נעצרו. אחד הצעירים, בשנות ה-20 לחייו, נפגע באורח בינוני מדקירות בפלג גופו העליון.

מחקירת המשטרה עלה חשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני. כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול פתחו מיד בסריקות לאיתור החשודים שנמלטו, ובמהלך החיפושים, ניסו תושבי השכונה לעכב את השוטרים. בסופו של דבר, כאמור, השניים נעצרו. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לנפגע טיפול ראשוני, ופינו אותו לקבלת טיפול בבית החולים הדסה עין כרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully