וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חשוד כי רצח את אימו בדירתה בראשון לציון

19.4.2012 / 0:06

נינה צ'רניש, בת 61, נמצאה בדירת כשעליה סימני אלימות קשים, והמשטרה עיכבה לחקירה את בנה, כבן 40, כחשוד במעשה. שכן סיפר: "הוא נהג להכות אותה. שוטרים כבר באו לכאן בעבר

אבי כהן

(צילום: אבי כהן; עריכה: אמיר קוטיגרו)

שוב חשד לרצח אם: נינה צ'רניש, תושבת ראשון לציון בת 61, נמצאה אמש (רביעי) בדירתה ברחוב בית יוסף בעיר, כשעליה סימני אלימות קשים. כמו כן, נמצאו עדויות המצביעות על התעללות קודמת שעברה לכאורה האשה. הגופה תועבר למכון הפתולוגי באבו כביר לקביעת סיבת המוות. החקירה מנוהלת על ידי צוות חקירות מיוחד של מחוז השפלה בפיקודו של רב פקד חיים שרייבנהד.

המשטרה עיכבה לחקירה את בנה של האישה, כבן 40, כחשוד במעשה. הבן טוען כי אמו נחנקה בעת שניסה להאכיל אותה בכוח. הוא סיפר כי נהג לקשור אותה כיוון שהייתה משתוללת.

אמיר אטיאס, שכנה של האשה באותו הבניין, סיפר כי "הייתה פה אשה ששמעה צעקות בסביבות שמונה בערב שנשמעו כאילו מישהי יולדת. ירדתי למטה וראיתי ניידת. ניגשתי לשוטרים ואמרתי להם שהבן נהג להכות את אמו. הוא מעורער בנפשו. זה מקרה מצער שחבל שקורה במדינה שלנו". לדבריו, "אני גר פה חודש וחצי שמעתי לפחות מקרה אחד בשבת שעברה, בין שש לשבע בבוקר, שהבן צעק על האמא. הוא גרר אותה במדרגות. יצאתי לחלון וראיתי בחוץ את האמא מכופפת על הרצפה והבן נותן לה מכות. רצתי למטה בניסיון להציל אותה אבל הם כבר לא היו שם. באו לפה בעבר שוטרים כמה פעמים ולא עשו כלום". ממשטרת מרחב שפלה נמסר כי הדברים נמצאים בבדיקה.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, אמר: "קיבלנו קריאה על אישה שנחנקה בדירה. הפרמדיקים שהגיעו למקום מצאו את האישה מחוסרת הכרה, ללא דופק או נשימה. רופא נאלץ לקבוע את מותה".

סנ"צ איציק מנשה, מפקד תחנת ראשון לציון אמר לוואלה! חדשות כי "כאשר הגיעו כוחות המשטרה האשה הייתה ללא רוח חיים. בדירה נמצא בנה, כבן 40. עיכבנו אותו לחקירה. מדובר בראשיתה של החקירה והפרטים יתבהרו בהמשך".

רק בליל שבת האחרון נרצחה בדקירות דניה דאודי בדירתה שבתל אביב, על פי החשד על ידי בנה. דוידי התקשרה למוקד סיוע ודיווחה כי נדקרה בחזה. מאוחר יותר נלכד בנה על ידי המשטרה, ואף שחזר את המעשה.

דאודי הביע חרטה, ואמר בהודאתו כי האם נהגה לפגוע בו ולהתייחס אליו באופן משפיל, וכי בוויכוח בין השניים בשבת לחצה עליו האם לעזוב את הבית. עוד הוא ציין כי השתמש בסכין שמצא בבית, ולא הגיע עם נשק מבעוד מועד. בניגוד להודאתו הראשונית בחקירה, סיפר דוידי שלפני האירוע שתה בקבוק יין שלם בבית הכנסת, ונטל שמונה כדורי קלונקס, המשמשים להתמודדות עם חרדה.

עוד בנושא
בקור רוח, ברוגע: החשוד ברצח אמו בתל אביב שחזר
חשד: בת 63 נרצחה בדקירות על ידי בנה בתל אביב

(עדכון ראשון: 22:06)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully