וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין הקבוצתי: "חשבנו שמדובר בנערת ליווי"

17.4.2012 / 16:58

בעוד המשטרה חוקרת את האירוע בו קיימו כמה גברים יחסי מין עם אישה בחוף בתל אביב, ממשיכים עדי ראייה לספר על שהתרחש. "האישה לקחה כמה מהגברים לים, ושם בוצע האקט המיני"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

חוקרי תחנת לב תל אביב הגיעו היום (שלישי) לחוף בוגרשוב בתל אביב והחלו לחקור את נסיבות המקרה בו על פי עדויות קיימו כמה גברים יחסי מין עם אישה בחוף הים לעיני כל. בין היתר הגיע למקום קצין החקירות והבילוש של התחנה. המשטרה תגבה עדויות מעובדי המסעדה הסמוכה לאזור בו אירעו המעשים, שהיו עדים למקרה, שפורסם הבוקר לראשונה בעיתון "הארץ".

במסגרת הבדיקה תבחן התנהלותם של גורמי משטרה, בשל תלונות לפיהן השוטרים לא הגיעו גם לאחר שיחות שהתקבלו מעדי ראייה. כמו כן, נפתחה חקירה לאיתור המעורבים לכאורה באירוע.

קובי גניש, תושב רמת גן, סיפר לוואלה! חדשות על האירוע. "עבדתי במסעדה במשמרת בוקר. ראיתי בחוץ עשרה חבר'ה כבני 18 עד 20. הם עמדו במעגל וביניהם אישה כבת 30 שלבשה ז'קט ג'ינס ותחתונים, שרקדה איתם. היא נראתה לא שפויה. חשבתי שהיא נערת ליווי, גם כי רואים הרבה כאלה פה בחוף וגם כי היא ביקשה מהם מדי פעם כל מיני דברים, כמו כסף וסיגריות".

גניש אמר כי מדי פעם האישה לקחה כמה מהגברים לים, ושם בוצע אקט מיני. "היו המון אנשים בחוף, זה היה בימים הראשונים של פסח, הרבה משפחות עם ילדים, רובם לא התערבו. היו כמה אנשים שניגשו אליה, אבל היא אמרה להם לא להתערב". למרות התיאור יוצא הדופן, טען העובד כי לא חשב שמדובר באירוע חריג במיוחד. "רואים פה בחוף הרבה דברים, אלכוהוליסטיות, נרקומניות", ציין.

"רקדו מסביבה גברים ונשים"

גניש טען כי לא ראה שוטרים באותו יום בחוף. "אם היתה מגיעה משטרה, היינו שמים לב". היום כבר ביקשו ממנו שוטרי משטרת תל אביב להעיד על מה שהתרחש.

עובד נוסף במסעדה בחוף הים, אלכס בולדייב, סיפר על האירוע החריג. "לפני שבועיים בשעות הצהריים בדיוק התחיל הלחץ במסעדה, ואז הבחנו בפרגולה מחוץ למסעדה, כמות גדולה של אנשים מתקהלים, שמענו צעקות ותיפוף דרבוקות. באמצע עמדה בחורה כבת 30, אולי מעט יותר, בלי חלק עליון וז'קט ג'ינס. בשלב מסוים רקדו מסביבה גברים ונשים. חשבתי לעצמי שזאת נערת ליווי. אחר כך היא הלכה עם כמה מהם לים. לא ראיתי מה הם עשו", ציין העובד, שהוסיף כי לא ראה כוחות משטרה באזור האירוע באותו יום.

עוד בנושא
המין הקבוצתי בחוף בתל אביב: המשטרה פתחה בחקירה
"עשרות צפו במין קבוצתי עם צעירה בחוף בת"א לאור יום"

לפנייה לכתבת: מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully