וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון האסיר יעשה את הסדר עם בנו הנאשם בבית

5.4.2012 / 16:51

שר האוצר לשעבר ייצא מחר לחופשה מהכלא, ויוכל לפגוש את בנו השוהה במעצר בית אחרי שהואשם בשל התאונה בה נפצעה חברתו באורח אנוש. מצבה של הצעירה המאושפזת השתפר

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק)

יממה לאחר הגשת כתב האישום נגד ברק הירשזון, ייצא מחר (שישי) אביו, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, לחופשת פסח, מבית הכלא "חרמון". שירות בתי הסוהר לא הטיל על הירשזון האב שום הגבלה, כך שאת ליל הסדר הוא יוכל לבלות יחד עם בנו. הבן ברק שוהה במעצר בית בבית אחיו עופר בכפר שמריהו, לאחר שהואשם באחריות לתאונת דרכים ביום ראשון האחרון בתל אביב בה נפצעה בת זוגו, נועם סולומון, שנסעה עמו.

הגשת כתב אישום ברק הירשזון, אפריל 2012. יותם רונן
פי 1.5 מכמות האלכוהול המותרת. הירשזון היום/יותם רונן

הירשזון האב מרצה חמש וחצי שנות מאסר, לאחר שהורשע בגניבת כשני מיליון שקלים מהסתדרות העובדים הלאומית וכן בהלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד. כמו כן, נגזרו עליו שנה על תנאי וקנס של 450 אלף שקלים. שר האוצר לשעבר החל לרצות את עונשו ב-1 בספטמבר 2009. אין זו הפעם הראשונה בה הוא יוצא את כותלי הכלא, אך תהיה זאת הפעם הראשונה בה יפגוש את בנו כנאשם במשפט פלילי.

מחלקת התביעות של משטרת תל אביב הגישה בצהריים לבית הדין לתעבורה בעיר כתב אישום נגד הירשזון בגין נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש וגרימת חבלה של ממש.

לא שם לב לדרך, סטה ימינה ופגע במדרכה

על פי כתב האישום, בדמו של הירשזון בעת הנסיעה היו פי 1.5 מכמות האלכוהול המותרת על פי החוק. בכתב האישום נטען כי הירשזון נהג בקלות ראש, לא שם לב לדרך, סטה ימינה ופגע במדרכה ברחוב אהרן צבי בתל אביב. כתוצאה מהפגיעה במדרכה הועפה סולומון לשטח פתוח, ראשה פגע בחפץ קשיח כלשהו, נגרמה לה חבלת ראש וכן שברים בעמוד השדרה.

הבוקר חל שיפור במצבה של הצעירה בת ה-24 שנפצעה בתאונה, בה נהג הירשזון. סולומון, המאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב, מגלה מאז הבוקר סימני התעוררות וכבר אינה מחוסרת הכרה.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עוד בנושא
הירשזון הבן הואשם בחבלה: "כמו פצצה מתקתקת"
חשש לחיי צעירה שנפצעה בתאונה שגרם ברק הירשזון
חשד: בן השר לשעבר הירשזון נהג שיכור ופצע צעירה אנושות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully