וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח ג'ורג סעדו: ירו בו וביצעו וידוא הריגה

גלעד גרוסמן

5.4.2012 / 15:22

שמונה נערים מרמלה הואשמו במעורבות ברצח ג'ורג' סעדו לפני כשלושה שבועות. הם פגשו אותו כשטייל עם כלבו, התעמתו איתו ולאחר מכן אחד מהם חזר עם אקדח וירה בו ובכלב

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד שמונה נערים תושבי רמלה בגין מעורבותם ברציחתו של ג'ורג' סעדו לפני כשלושה שבועות. אחד הנערים, שלטענת הפרקליטות ירה בפועל בסעדו, הואשם ברצח. חמישה נערים אחרים הואשמו בהריגה ועוד שני נערים הואשמו בעבירות נלוות - נשיאת נשק, שיבוש מהלכי משפט וסיוע לאחר מעשה.

על-פי כתב האישום שהוגש על ידי אורי רינצקי וקובי מושקוביץ מפרקליטות מחוז מרכז, בליל הרצח יצא סעדו לטייל עם כלבו בשטח פתוח בפאתי רמלה, כפי שנהג לעשות בכל ערב. שלושה מהנערים פגשו בו ופרץ עימות ביניהם, שכלל גם קללות.

לאחר מכן הלך אחד הנערים, לקח את האקדח שהיה ברשותו ושב למקום עם חמישה נערים נוספים. הם המתינו לשובו של סעדו, שהיה בדרכו חזרה אל ביתו. כאשר פגשו אותו שוב התפתח עימות בינו לבין ארבעה מהנערים, שהחלו לקלל אותו. חלקם אף הוסיפו אמירות התומכות בירי טילים לעבר ישראל מרצועת עזה וכן קריאות גזעניות.

הנערים שאלו את סעדו אם הוא חמוש

לטענת הפרקליטות, שניים מהנערים גם החלו לבעוט בכלב שלו וליידות לעברו אבנים. בשלב זה אמר הנער שהואשם ברצח כי בכוונתו לירות בסעדו, כאשר שניים מהם ביקשו ממנו שלא יעשה זאת, ואילו נער אחר אמר לו שאם הוא מפחד שייתן לו את האקדח והוא יירה בסעדו. הנערים, כך נטען, שאלו את סעדו אם הוא חמוש. הוא השיב בשלילה ואף הרים את חולצתו על מנת להוכיח זאת. כשהחליט סעדו לעזוב והחל להתרחק מן המקום, שלף אחד הנערים את אקדחו, ירה בסעדו פעם אחת ו, בהמשך וידא הריגה כשירה שתי יריות נוספות. אחת מהן פגעה בכלבו של סעדו והרגה אותו, ולאחר מכן נמלטו הנערים מהזירה.

עורכי הדין גיורא זילברשטיין, יורם הלוי ואיתי שוחט המייצגים שניים מהנאשמים בהריגה אמרו כי הם מתכוונים ללמוד את חומר החקירה וכי יש לזכור כי הנאשמים שהם מייצגים הם אלה שפנו למשטרה מיד לאחר הרצח והם אלה שביקשו מהנער היורה שלא יירה בסעדו.

עוד בנושא
רצח ברמלה: גבר נורה למוות במהלך טיול עם כלבו
רצח ג'ורג' סעדו ברמלה: נער בן 15 הודה ושחזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully