וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עקב אחר נערות וביצע בהן מעשים מגונים

קובי מנדל

25.3.2012 / 10:41

אנדריאס גדה בורסאי מואשם בביצוע מעשים מגונים בילדות ונערות במהלך השנתיים האחרונות. כתב האישום כולל גם איומים דרך האינטרנט: "את נותנת לי סיבה לבוא ולרצוח אותך"

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד אנדריאס גדה בורסאי, צעיר בן 28 מחיפה, בגין ביצוע עבירות מין באופן סדרתי בקטינות. בין היתר הוא הואשם בביצוע מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, איומים, סחיטה באיומים והטרדה.

בכתב האישום, הכולל שישה סעיפים, נטען כי אנדריאס ביצע את העבירות המיוחסות לו במשך כשנתיים. מכתב האישום עולה כי אנדריאס נהג לעקוב אחר ילדות ונערות בנות 11 עד 15 במקומות שונים בחיפה, להטרידן ולגעת בחלק מהן במקומות אינטימיים בגופן. כמו כן, הוא איים על חברתו לשעבר לאחר שזו עזבה אותו באמצעות מסרונים ואף הגיע למקום עבודתה כשהוא מצויד במקל.

באחד המקרים שאירעו החודש הגיע הנאשם כשהוא רכוב על קטנוע לאזור מרכז חורב בעיר. לאחר שהחנה את הקטנוע, הבחין בנערה בת 15 הולכת ברחוב עם חברתה לכיוון תחנת אוטובוס. הוא החל לעקוב אחר השתיים ולאחר שעצרו בתחנה, נעמד לידן. כעבור זמן קצר הגיע אוטובוס, ואחת הנערות עמדה בתור בכדי לעלות עליו. אנדיראס התקרב אליה ונגע בגופה. מיד לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום, ושוטרים שעקבו אחריו הצליחו לעצרו.

כתב לנערה: "יש לי את הכתובת שלך"

בנוסף, הצעיר הואשם כי בחודש פברואר 2010 יצר קשר דרך האינטרנט עם נערה שהיתה אז בת 13. הנערה סירבה להיענות להצעתו להיות עימו בקשר, ואז החל לאיים עליה. "פדופילים כמוני לא רוצים ממך דברים רעים", כתב הנאשם לנערה. "זה כבר מאוחר מידי כי יש לי את הכתובת שלך, אז אם אני מה שאת אומרת שאני, כדאי לך לא לעצבן אותי ולהמשיך לדבר איתי, כי אם לא תמשיכי אז את נותנת לי סיבה לבוא ולרצוח אותך... אז ההגיון שלך כרגע אמור להגיד לך.. תמשיכי לדבר איתו כדי לא לעצבן אותו".

עוד עולה מכתב האישום, כי בחודש דצמבר באותה שנה הוא החל להטריד את חברתו לשעבר בגלל שביקשה להיפרד ממנו, באמצעות שליחת מסרונים מאיימים. באחד המקרים אף הגיע למקום עבודתה כשהוא מצוייד במקל כדי להפחידה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בנושא
הכיר בת 14 ברשת, אנס אותה ונתן לה "פרס" - 50 שקל
אישום: אנסו במקביל את גיסתם הקטנה במשך שנים
צעיר נעצר בחשד שאנס נערה שתויה במסיבה בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully