וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצח ברמלה: "הרגו אותו כי היה יהודי"

גלעד גרוסמן

12.3.2012 / 15:35

בני משפחתו של ג'ורג' סעדה מרמלה התקשו לקבל את הבשורה על הירצחו, על פי החשד בידי נערים בני 15-16. "בשבת נכדו קרא לו בפעם הראשונה 'סבא', כאילו הרגיש משהו", סיפר בנו

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ')

"אי אפשר להאמין למשפט הזה, 'ג'ורג' סעדו נרצח', זה בלתי נתפס", כך אמרו הבוקר (שני) בני משפחתו של סעדו, שנרצח הלילה, על פי החשד, בידי שישה נערים בני 15-16, בעת שטייל עם כלבו רינגו - שנורה ונהרג אף הוא. סעדה נורה למוות הלילה בשדה פתוח, בעת שרץ עם הכלב. הוא הצליח להתקדם כמה מאות מטרים עד לרחוב סמוך, שם התמוטט. שכן שעבר במקום הזעיק את המשטרה. סעדו השאיר אחריו גרושה, אביטל, וחמישה ילדים: נופר, ליאור, נוי, מור ומאור. הנערים החשודים ברציחתו יובאו היום להארכת מעצר.

ג'ורג' סעדו נרצח ברמלה, מרץ 2012. יותם רונן
"אי אפשר להאמין למשפט הזה, 'ג'ורג' סעדו נרצח', זה בלתי נתפס"/יותם רונן

"אבא היה אדם חזק", סיפר הבן נוי. "כל הזמן הוא היה מטייל עם הכלב רינגו, ואהב את הטבע. אהב לעזור. במוצאי שבת נכדו קרא לו בפעם הראשונה 'סבא', כאילו הרגיש שמשהו הולך לקרות". בני המשפחה סיפרו שהשכן שמצא את אביהם, סיפר להם כי לפני שאיבד את ההכרה אמר לו אביהם כי רוצחיו ירו בו בגלל מה המתרחש בעזה. הבת נופר אמרה בכאב כי אביה נרצח בשל היותו יהודי. "לאיזה מצב הגענו שבן אדם מפחד לצאת מהבית", אמרה. גרושתו, אביטל, סיפרה שעזבה את רמלה כדי להגן על ילדיה, אולם בעלה, שנולד בעיר, החליט להישאר. בני המשפחה ממתינים לתוצאות נתיחת גופתו של סעדה, ואז יקבע מועד ההלוויה.

משה סלקמן, המתגורר ליד מקום הרצח, סיפר שגם הוא נוהג לטייל שם - אולם לא בשעות הלילה. "פעם היו כאן הרבה יריות, עכשיו זה שקט. הופתענו לשמוע על זה", אמר. ס', שראה את סעדו על הכביש והזעיק את צוותי מגן דוד אדום, סיפר שהוא התפתל מכאבים ברגעיו האחרונים. "לקח להם חצי שעה להגיע", טען.

רצח ברמלה: גבר נורה למוות במהלך טיול עם כלבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully