וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע במשפט מעוז: "הוא פתח בתחרות רוצח נולד"

גלעד גרוסמן

12.3.2012 / 11:58

התביעה הגיבה לטענות סנגורי מעוז, הנאשם ברצח הוריו, לפיהן אחיו התאום הוא הרוצח האמיתי: "זה נשמע כמו סיפור הזוי לפורים". צוות ההגנה טען: "אנו מותקפים על רקע אישי"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: אמיר קוטיגרו)

משפטו של דניאל מעוז, המואשם ברצח הוריו, ממשיך לנפק כותרות: התובע במשפט, עורך הדין יובל קפלינסקי, תקף הבוקר (שני) בדיון בבית המשפט את פרקליטי ההגנה, הטוענים שאחיו התאום של מעוז, ניר, הוא זה שביצע את רצח הוריו. קפלינסקי אמר היום: "דניאל שכח שיש תיק עב כרס נגדו. פתאום הוא גילה שהוא חולק אותו DNA עם אדם אחר, והוא פותח בתחרות 'רוצח נולד'. הוא עשה עצמו שופט בתחרות הזו, והעניק לאחיו את הפרס המפוקפק". עוד ציין קפלינסקי: "דניאל מנסה במחטף לכרוך את אותו חבל תלייה שתלוי סביב צווארו - סביב אחיו".

הקראת כתב האישום נגד דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו, אוקטובר 2011. מגד גוזני
"דניאל מנסה במחטף לכרוך את אותו חבל תלייה שתלוי סביב צווארו - סביב אחיו". דניאל מעוז בבית המשפט/מגד גוזני

בפתח דבריו אמר קפלינסקי: "צפינו ששמו של ניר מעוז יועלה על ידי צוות ההגנה בעקבות העובדה שיש לשניים אותו DNA, אולם לא האמנו שתהיה גרסה שמפנה אצבע מאשימה כלפי ניר מעוז כמי שזוהה בזירה". בשלב זה, הוא הוסיף כי "דובר על אדם גדול שלדברי דניאל מעוז הדף אותו והנה לפתע אותו אדם גדול וחזק וכהה התכווץ, והגיע לממדיו של ניר - וניר בכלל לא ידע שהוא כזה. זהו קו הגנה עצוב. עצוב לכל תא משפחתי. העוגן עד השבעה במרץ היה שיש קושי לעכל ולבלוע שבן מסוגל לעורר דבר כזה להוריו, וכיום גם את הדבר הזה נוכל למצוא".

עוד המשיך וטען קפלינסקי: "זה תמיד אותו דניאל מול אותם חומרי חקירה: חלקם חומרי חקירה מדמיונו וחלקם חומרי חקירה לנגד עיניו. זה נשמע כמו סיפור הזוי לפורים. סיפור שראוי לבער לקראת חג הפסח".

האח התאום העיד אתמול במשטרה

בסיום דבריו של קפלינסקי קם עורך הדין דוד ברהום, פרקליטו של הנאשם, ואמר לשופטים: "אנחנו הסנגורים עוברים מאותו דיון קודם מתקפה חסרת תקדים. יושבים פה באולם הזה אנשים שתוקפים אותנו על רקע אישי". בשלב זה עצר את ברהום ראש הרכב השופטים, צבי סגל, ואמר לו: "אדוני מבקש את ההגנה שלנו על מה שקורה מחוץ לכותלי בית המשפט? המשפט מתנהל כאן ורק כאן, ומה שעכשיו אדוני מנסה לעשות הוא להעביר אותנו לזירה אחרת".

סגל אף המשיך לדברים חריפים יותר: "לא נלך אחרי הדבר הזה", הוא רעם בקולו. "אל תעשו דברים ואחרי זה תיכנסו איתם לאולם ותעבירו לנו שיירים מהעולם החיצון. זאת לא נרשה. אם יש בעיות שמתרחשות מחוץ לכותלי בית המשפט, יש גורמים אחרים שיכולים לטפל בזה. במקרה הטוב זו רכילות - ובמקרה הרע זהו דבר שאסור לעשותו".

לאחר דבריו של השופט התברר כי ניר מעוז העיד אתמול במשטרה. התובע הסביר זאת ואמר: "לאור דבריו של דניאל, שטען כי היה מאוים על ידי אחיו, התבצעה פעולת חקירה משטרתית לאור פרט שזכר מהעבר ולאור בקשתו".

ההתפתחויות אחרונות בפרשה
פרקליטו של מעוז טענו: "אחיו התאום רצח את ההורים"
אחותו של דניאל מעוז העידה נגדו: "מיד חשבתי שהוא קשור לרצח"
לפני ארבעה חודשים: התביעה טענה כי מעוז בירר ברשת "דרכים להשמדת ראיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully